וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל הבונדסליגה: "משרות של אנשים והקיום של המועדונים בסכנה"

קבוצות הליגה הגרמנית קיימו דיון מיוחד לאור המצב, זייפרט הוסיף: "יש 56 אלף משרות שתלויות בליגה וחייבים למצוא פתרונות"

בסרטון: ספורטאים ישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד/מערכת וואלה! NEWS

קבוצות הבונדסליגה קיימו היום (שני) סדרת ישיבות והתייעצויות לאור משבר הקורונה. לאחר מכן יצא מנכ"ל הליגה כריסטיאן זייפרט ופרסם הודעה של ההחלטות אליהן הגיעו הקבוצות.

"הליגה לא אמורה להתחדש ב-3 באפריל וישיבה נוספת תתקיים ב-30 במרץ", אמר זייפרט, "אף אחד לא יכול לומר מתי ואם נוכל להמשיך. בלב הדברים יש את המשחק, אבל גם 56 אלף משרות שתלויות במשחק הזה ועוד אלפי עבודות בתקשורת ובעסקים שקשורים לכך. בלי הכנסות ספונסרים, כסף מזכויות שידור, העבודות האלה והקיום הכלכלי של המועדונים בסכנה. אנחנו חייבים למצוא פתרונות כדי שנוכל להמשיך בעסק. העדיפות העליונה שלנו היא בריאות העובדים שלנו. אנחנו צריכים להילחם גם למען העובדים שלנו והביטחון התעסוקתי שלהם, בבקשה זכרו את זה כשנקבל החלטות בעתיד".

כריסטיאן זייפרט מנכ"ל הבונדסליגה. GettyImages
זייפרט בכניסה לישיבה/GettyImages

זייפרט המשיך ואמר: "עדיין מוקדם לקבוע מתי נחזור. אנחנו לא רוצים שיהיו ציפיות לכך שנחזור באפריל. מחר באופ"א נדון לגבי מה שיקרה עם היורו, ואז נוכל לדעת אם נוכל לסיים את העונה ביוני במקרה הצורך. לא דיברנו על תמיכה מהמדינה. נראה איך המועדונים יוכלו לשרוד בלי משחקים ולכמה זמן. כל מועדון מנסה לשמור על העובדים שלו".

זייפרט התייחס לשאלה אם הוא מצפה לסולידריות מצד השחקנים עם המועדונים: "אני מצפה לסולידריות, אבל לא רוצה לעורר שום קונפליקט בין המועדונים לשחקנים. זה לא בשביל שהשחקנים ייצאו טוב או ייראו טוב, אלא כדי שהמועדונים יוכלו לשרוד. המידע משתנה מדי יום וקשה לחשוב על תסריטים אפשריים. כל המועדונים רוצים לגמור את העונה כמו שצריך, אנחנו לא יכולים לדבר על יושרה ספורטיבית ואז לזרוק אותה מחוץ לחלון. אין ליגה שיש לה ביטוח נגד מגיפה. יש ביטוח נגד משחקים מבוטלים. היו מועדונים שניסו לבטח את עצמם נגד מגיפות, אבל תשלומי הביטוח היו גבוהים בצורה לא הגיונית ולא אפשרית במצב כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully