וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלילות רונאלדיניו בכלא: טורניר כדורגל מוזר והתפתחות בחקירה

כוכב העבר כיכב במשחק עם חבריו החדשים, לפני טורניר בו המנצחת תזכה בחזיר. וגם: הפשיטה על בית האיש שסיפק לו את הדרכון המזויף

מתוך טוויטר/רויטרס

החדשות על רונאלדיניו בכלא בפרגוואי רק הופכות מוזרות יותר מיום ליום. על פי דיווחים, כוכב העבר הברזילאי עתיד להשתתף בטורניר כדורגל בבית הכלא בו הוא נתון, כשהקבוצה המנצחת תזכה - שימו לב - בחזיר במשקל 16 ק"ג. עם זאת, על רונאלדיניו יוטל איסור להבקיע בטורניר שכזה, אם ייקח בו חלק.

ובינתיים, עוד לפני הטורניר המדובר, שיחק רונאלדיניו במשחק קטרגל בבית הכלא, ובו סייע לקבוצתו להביס 2:11 את היריבה. ההספק? חמישה שערים ושישה בישולים. על פי דיווחים, מצב רוחו של הברזילאי השתפר בימים האחרונים, והוא מבלה יותר ויותר זמן בחצר בית הכלא במקום בתא שלו.

כוכב העבר הברזילאי נזרק למאסר ביחד עם אחיו, לאחר שהשניים ניסו להיכנס לפרגוואי עם דרכון מזויף. דיווח מוזר נוסף שצץ לאחרונה גורס כי בחיפוש של המשטרה בביתו של האיש שסיפק לשניים את הדרכונים המזויפים, נמצאו שלל כדורים ועליהם פרצופו של רונאלדיניו - אותו פרצוף שהופיע על הדרכון המזויף.

רונאלדיניו זכה בכלא לביקור של שחקן העבר הפרגוואי נלסון קואבס

על פי דיווחים נוספים, ליאונל מסי יהיה מוכן לשלם 4 מיליון יורו מכיסו כדי לעזור ולשחרר את חברו הטוב, ששימש לו מעין מנטור בברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully