וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רונאלדיניו עובר התעללות": סיפורים חדשים ותמונות מהמעצר של שחקן העבר נחשפו

אחרי שמנהל בית הכלא בפרגוואי טען שרונאלדיניו נראה מחויך, בברזיל טוענים אחרת. וגם: התכנית של זוג החברים הקרובים שהובילה למעצר והאם טורניר הקטרגל יוקדם?

מתוך טוויטר/רויטרס

אם חשבתם שכאן אצלנו בישראל עוסקים בסאגת רונאלדיניו בהרחבה, נסו לדמיין מה קורה בברזיל. במדינתו של שחקן העבר לא מפסיקים לעסוק במעצר של רונאלדיניו ואחיו בפרגוואי וכליאתם בבית סוהר מקומי. השניים, כזכור, ניסו להיכנס לפני כשבוע לפרגוואי עם דרכונים מזויפים, ומאז הם עצורים. מנהל בית הכלא התראיין לתקשורת המקומית וטען ששחקן העבר נראה מחויך ושבסך הכול די טוב לו, אך בברזיל טוענים אחרת. על פי עורכי הדין של רונאלדיניו, "השחקן ואחיו עוברים התעללות בבית הכלא", והם לא מתכוונים להפסיק לערער על ההחלטה להשאירו במעצר ולא לשחררו למעצר בית.

בנוסף, בברזיל חשפו את הסיפור המלא שהוביל את רונאלדיניו לפרגוואי מלכתחילה. הכול החל כאשר חברו של רונאלדיניו, איש עסקים בשם ווילמונדס סוזה לירה, יצר קשר עם אשת עסקים מפרגוואי בשם דליה לופס, והשניים החליטו לשתף פעולה בפרויקט עסקי. כדי לקדם את הפרויקט, פנה ווילמונדס לרונאלדיניו, והציע לו לקחת חלק באירוע יח"צ בפרגוואי תמורת תשלום. הברזילאי השיב בחיוב להצעה, וצמד אנשי העסקים החל לעמול על הכנת דרכונים להם, וכן לרונאלדיניו ואחיו, שעל פי התקשורת בברזיל, כלל לא היו מודעים לכך שמדובר בעבירה על החוק.

אלא שעם כניסתם למדינה, שחקן העבר ואחיו גילו מהר מאוד שהם עברו על החוק, ומאז הם במעצר. עורכי דינו מתכוונים להמשיך לערער בתקווה לשחררו למעצר בית, אחרי שהשופטת דחתה את הבקשה הראשונה בטענה שרונאלדיניו ואחיו יכולים לברוח ולשבש את ראיות החקירה.

בינתיים, בבית הכלא שבו נמצא רונאלדיניו, נחשפו תמונות חדשות שלו מבלה בחצר, שם צפוי להתקיים טורניר קטרגל בשבוע הבא. לא ברור אם שחקן העבר הברזילאי ייקח חלק בטורניר, כשעל פי דיווחים שונים בבית הסוהר מנסים להקדים אותו כדי שהברזילאי ייקח בו חלק. "אנחנו לא מצפים מרונאלדיניו להשתתף בו, אבל כן מקווים שיהיה צופה", אמר מנהל בית הכלא על הטורניר, שמשוחק כל חצי שנה, והתאריך שלו נקבע הרבה לפני שרונאלדיניו נעצר. מדובר בטורניר עם 10 קבוצות (בכלא יש 194 אסירים), כששוטרים וסוהרים לא משתתפים בו על מנת למנוע התלקחויות מיותרות.

רונאלדניו, כזכור, נעצר ביום חמישי בפרגוואי אחרי שניסה להיכנס יחד עם אחיו עם דרכון מזויף למדינה. הוא הוזמן לפרגוואי על ידי איש עסקים בעל קזינו. מי שהיה שחקן השנה בעולם ב-2004 ו-2005 קיווה לשחרור מהיר, אבל בפרגוואי החלו לחקור מעורבות אפשרית של רונאלדיניו ואחיו בפרשות עמוקות יותר, כמו הלבנת כספים לאנשים מקומיים. אתמול שר המשפטים הברזילאי בירר עם הרשויות בפרגוואי על מצבו של הכדורגלן ואחיו, שלאורך השנים האחרונות הסתבכו בלא מעט פרשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully