וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - הפועל באר שבע: גרסיה תורגל בחוד, לואי טהא יפתח כבלם שלישי?

29.5.2020 / 11:50

רוני לוי תרגל הרכב ניסיוני באימונים כולל הסטה של עידן ורד לכנף לקראת המשחק (שבת, 20:45, ספורט 4), אבל שלומי אזולאי עדיין בתמונת ההרכב. בבאר שבע: אבוקסיס מתכנן מערך זהיר, שהר עדיין בספק

מחזור 27הסתיים30/05/2020
בית"ר ירושלים
  • גרסיה (61)
1:1
  • (51) יוספי
הפועל באר שבע
צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: הגרלת חצי גמר גביע המדינה

בית"ר ירושלים

בית"ר נמצאת במקום השלישי במרחק של חמש נקודות מבאר שבע, כך שניצחון ייצור פער אותו שהקבוצה מבירת הנגב תתקשה לסגור. בבית"ר לא התביישו להצהיר לקראת המשחק: "ניצחון ישים אותנו עם רגל וחצי באירופה. יהיה פלייאוף עליון קשה מאוד לכולן ויתרון של שמונה פחות או יותר יסגור את הסיפור. אם נמעד, הכל ייפתח מחדש".

רוני לוי ערך מספר תרגולים במשחקי האימון של בית"ר, אבל באימונים אתמול והיום תרגל את ליוואי גרסיה בחוד ואת עידן ורד בכנף, כאשר שלומי אזולאי מחוץ ל-11. חלק מהתרגולים נעשו גם כדי לבדוק אופציות להמשך המשחקים השבוע ולא מן הנמנע שמחר אזולאי יפתח ב-11, אך בבית"ר מתכוננים לחלק עומסים בין השחקנים, בעיקר לאור העובדה שישנה אפשרות לכלול 20 שחקנים בסגל ולבצע חמישה חילופים.

בהגנה ובקישור לא צפויים שינויים - אנטואן קונטה ודיוגו ורדאסקה צפויים לפתוח כבלמים, שי קונסטנטין ומקס גרצ'קין כמגינים, בעוד שלישיית הקישור תכלול את דן איינבינדר, עלי מוחמד וחנן ממן. אלירן עטר ישחק בכנף שמאל ותורגל גם בחוד כשגרסיה בכנף. אופיר קריאף ייעדר בשל צהובים, מיכאל אוחנה עדיין לא כשיר ובמקרה הטוב יחזור לדקות בודדות בסיום העונה.

עוד בבית"ר: ארגון האוהדים "לה פמיליה" תכנן למחר אירוע צפייה משותף לאוהדים בגן אירועים בבאר יעקב עם מסכי ענק. אתמול הודיעה המשטרה שהיא לא מאשרת את האירוע, ובתגובה הארגון כתב: "זה די בשיגרה שהמשטרה שומעת שמדובר באוהדי בית"ר ירושלים ואוהבת להרוס שמחות. לצערנו האירוע שעמלנו עליו קשות כדי לעשות כיף ולייצר שמחה, בוטל".

ליוואי גרסיה שחקן בית"ר ירושלים מול רז שטיין שחקן סקציה נס ציונה. אתר בית"ר ירושלים, אתר רשמי
יוסט לחוד? ליוואי גרסיה/אתר רשמי, אתר בית"ר ירושלים

הפועל באר שבע

כבר במחזור הראשון של הפלייאוף העליון מחר, תצטרך הפועל באר שבע לחזור עם נקודות מטדי אחרת הקרב על המקום השלישי לא יהיה כל כך רלוונטי להמשך. יוסי אבוקסיס יודע את זה וקרוב לוודאי שתתאים לו גם חלוקת נקודות מול בית"ר ירושלים. מאמן הפועל באר שבע צפוי לעלות עם שלושה בלמים כאשר לואי טהא שהיה פצוע וחזר לשחק באמצע השבוע במשחק האימון מול הפועל רמת גן, צפוי לפתוח לצד מיגל ויטור ושיר צדק. שני הביטונים, בן ואורן, אמורים לפתוח בכנפיים.

דויד סימאו שלגביו עדיין אין החלטה באשר לעונה הבאה, ירצה להוכיח בכל משחק שהוא ראוי להישאר. בהתקפה כשירותו של בן שהר עדיין מוטלת בספק וקייס גאנם שנמצא בכושר הבקעה טוב במשחקי האימון, עשוי לפתוח. בבאר שבע בונים על ז'וזואה ואלטון אקולטסה, שניים מהזרים היותר טובים בליגה.

עוד בוואלה!

נוחתים למבחנים: ליגת העל חוזרת עם הרבה סימני שאלה

לכתבה המלאה
קייס גאנם שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
יתפוס את מקומו של בן שהר בחוד? קייס גאנם/דני מרון

טריוויה

* במפגש הקודם הצליחה בית"ר ירושלים לנצח את הפועל באר שבע במשחק ליגה (0:1 בטרנר), אחרי 21 ניסיונות כושלים. עכשיו היא מקווה לעשות את זה גם בבית, לראשונה מאז אפריל 2013 (0:1 של אבי ריקן).

* בית"ר ירושלים ממשיכה לברוח לכולן, ואחרי השער של אורי מגבו היא מציגה כבר 16 כובשים שונים העונה בליגה. לבאה אחריה יש 13 (מכבי חיפה) ולהפועל באר שבע 10.

* חוץ מסקציה נס ציונה, הפועל באר שבע היא הקבוצה היחידה שעדיין לא כבשה לרשת בית"ר ירושלים העונה.

* רוני לוי לא הפסיד בשמונת המשחקים האחרונים בהן אימן מול הפועל באר שבע, מאז ה-3:0 בטדי כמאמן בית"ר בדצמבר 2014.

הרכבי הקבוצות

שופט: דוד פוקסמן
אצטדיון: טדי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully