וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התגרה הקשה ביותר בתולדות ההוקי? כך זה נראה כשגם המאמן מצטרף

"מעולם לא ראיתי תגרה כזו בהוקי בכל שנותיי", הכריז השדר במהלך משחק שיצא משליטה, שכלל מכות בין המאמן למנג'ר ולא פחות מ-8 מורחקים. צפו באירועים

פלייר מכות בהוקי/צילום מסך

מכות במשחק הוקי הן עניין שבשגרה. חלק מחובבי המשחק שפוקדים את המגרשים השונים עושים זאת כדי לראות שערים; חלק מגיעים בגלל האווירה המחשמלת, וחלק לא קטן בגלל התגרות שהפכו לחלק בלתי נפרד מהמשחק הכה פופולרי בארצות הברית. אלא שיש קטטות, ויש קטטות, או כפי שהגדיר זאת השדר ששידר את המשחק שלשמו התכנסנו: "מעולם לא ראיתי תגרה כזו בהוקי בכל שנותיי".

המשחק נערך במסגרת ליגת ה-FHL - ליגה אמריקאית מקומית המאגדת קבוצות מכל ארצות הברית, כשהפעם נפגשו על משטח הקרח קולומבוס ריבר דרגונס וקרוליינה ת'אנדרבירדס. במהלך המשחק, שהיה חם מתחילתו, איבד מאמן קרוליינה את העשתונות והזמין את מנג'ר הקבוצה היריבה לקרב על משטח הקרח. כמה שניות לאחר מכן, ובמקום התפתחה תגרה המונית שכללה את השחקנים, את אנשי הצוות המקצועי וגם את אותו מאמן ומנג'ר.

בסופו של דבר, שופטי המשחק נאלצו להרחיק לא פחות משמונה שחקנים ואנשי צוות בעקבות ההשתוללות ההמונית, שהוכרזה על ידי רבים מחובבי הענף כתגרה הקשה ביותר בתולדות ההוקי.

  • עוד באותו נושא:
  • הוקי קרח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully