וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: לסטר הביסה את אסטון וילה 0:4

ג'יימי ורדי שבר בצורת ארוכה עם צמד, הארווי בארנס השלים צמד משלו והשועלים התבססו במקום הרביעי. הפסד חמישי רצוף לווילה, שפספסה הזדמנות לעלות מעל הקו האדום

ג'יימי ורדי שחקן לסטר. רויטרס
סוף סוף חזר לכבוש. ג'יימי ורדי/רויטרס

המחזור ה-29 בפרמיירליג ננעל הערב (שני) עם משחק קצוות חד צדדי שבו לסטר השלישית מחצה את אסטון וילה הלפני אחרונה 0:4 והנחילה לה הפסד חמישי רצוף בכל המסגרות ורביעי רצוף בליגה.

שתי הקבוצות הגיעו למפגש הזה בכושר לא טוב. וילה הגיעה אחרי ההפסד הכואב למנצ'סטר סיטי בגמר גביע הליגה ולסטר אחרי שהפסידה 1:0בשני משחקי הליגה האחרונים שלה. אלא שהערב זה היה משחק במעמד צד אחד. הארווי בארנס נעץ את הראשון בדקה ה-40 אחרי יציאה הזויה של פפה ריינה. ג'יימי ורדי נכנס מהספסל בדקה ה-59 וכעבור ארבע דקות שבר בצורת של 644 דקות ללא כיבוש בליגה עם שער מהנקודה הלבנה. בדקה ה-79 ורדי הכפיל במהלך אישי נאה וכעבור שש דקות בארנס חתם עם צמד משלו אחרי עוד בישול של מארק אלברייטון.

לסטר פתחה פער של חמש נקודות מהמקום הרביעי ו-10 נקודות מהמקום השישי כך שהיא די בטוחה בליגת האלופות בעונה הבאה. וילה לעומת זאת מסובכת מתחת לקו האדום, אבל רחוקה רק 2 נקודות מהצד הנכון שלו כשהיא עם משחק חסר כך שמבחינתה הכול עדיין פתוח.

ג'יימי ורדי שחקן לסטר. רויטרס
את מי הוא משתיק? ג'יימי ורדי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully