וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגיף הקורונה הכריע: כל תחרויות הספורט באיטליה הושבתו

ראש ממשלת איטליה קיבל החלטה דרמטית כחלק מניסיונותיה של המדינה למגר את המגיפה המדבקת. הסרייה א' לא תשוחק עד הודעה חדשה, ומה יעלה בגורלן של הקבוצות האיטלקיות שמשחקות באירופה?

צילום: המרכז הרפואי פוריה, לע"מ, עריכה: עמית שמחה

וירוס הקורונה שמשתולל באיטליה ועושה שמות בארץ המגף, הביא להחלטה דרמטית של גו'זפה קונטה ראש הממשלה שהודיע: החל מהיום (שני) כל תחרויות הספורט באיטליה מופסקות וזה כולל גם את ליגת הכדורסל וכמובן את הסרייה א'. כזכור, בעקבות המגיפה שמשתוללת במדינה, המחזור האחרון בכדורסל לא שוחק ובכדורגל כל המשחקים נערכו ללא קהל, כולל המפגש הגדול בין יובנטוס לאינטר.

השאלה הגדולה כרגע היא מה יעלה בגורלן של הקבוצות האיטלקיות שמשחקות באירופה וצריכות לארח, כמו למשל יובנטוס שצריכה לארח את ליון בליגת האלופות, בעוד שנאפולי ואטאלנטה תשחקנה בספרד מול ולנסיה וברצלונה. באופ"א יצטרכו כעת להכריע בסוגיה, אבל באיטליה בכל מקרה לא ישוחקו משחקים עד להודעה חדשה.

ההחלטה הזו מגיעה בעקבות התפוצה המדאיגה של נגיף הקורונה במדינה, כאשר נכון לעכשיו יש 7,985 נשאי קורונה במדינה, עלייה של 1,598 לעומת אתמול. רק ביממה האחרונה מתו 97 אנשים מהנגיף הזה מתוך 464 בסך הכול.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס מול אינטר. רויטרס
איפה הוא יארח את ליון? כריסטיאנו רונאלדו במשחק מול אינטר/רויטרס

ג'וזפה קונטה ראש הממשלה ערך כאמור מסיבת עיתונאים והסביר את החלטתו: "אין יותר זמן לחכות, המספרים מראים לנו שיש עלייה חדה בנשאים של הנגיף ועלייה במספר הקורבנות. ההרגלים שלנו צריכים להשתנות, אנחנו חייבים להקריב משהו לטובת איטליה. צריך להגן על איטליה, אנחנו חייבים להימנע מלטייל אלא אם כן מדובר בטיסה לצורך עבודה, בריאות או סיבות חיוניות אחרות. אנחנו אוסרים על התקהלויות פומביות".

לגבי אירועי הספורט הוא אמר: "לא יהיו יותר תחרויות ספורט באיטליה. הסרייה א' וכל טורנירי הספורט באופן כללי מושעים. כל האוהדים חייבים לקבל את זה".

עוד בוואלה!

קורונה בספורט: איטליה מושבתת, מתכונת חירום בצרפת, המשבר הגיע ל-NBA

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully