וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "כמו ששיחקנו היום, גם הקהל של מכבי חיפה לא היה עוזר"

9.3.2020 / 22:16

מאמן הפועל באר שבע התרגש מההעפלה לחצי הגמר: "ה-4:0 גרם להרגשה רעה". על היציעים הריקים: "גם אם הקהל שלהם היה פה היינו מנצחים. התוצאה יכלה להיות גבוהה יותר". שהר: "שמנו את הלב על המגרש ונתנו את החיים"

שחקני הפועל באר שבע חוגגים עם מיגל ויטור. אדריאן הרבשטיין
החזירו את הכבוד. באר שבע/אדריאן הרבשטיין

רק לפני שמונה ימים מכבי חיפה הביסה 0:4 את הפועל באר שבע בתצוגת כדורגל משכנעת, הקבוצה של יוסי אבוקסיס נראתה מפורקת, אבל היום (שני) היא הצליחה להתאושש בצורה מרשימה, גברה 1:2 על הירוקים אחרי שנקלעה לפיגור מוקדם - ועלתה לחצי גמר גביע המדינה יחד עם הפועל תל אביב, בני יהודה ומכבי פתח תקוה.

יוסי אבוקסיס, שכבר זכה עם בני יהודה בגביע המדינה, חגג היום שוב בסיום. "מגיע לקבוצה הזאת, מגיע לאוהדים שלא היו פה, מגיע למערכת", אמר אבוקסיס בסיום, "אחרי מה שהיה בשבוע שעבר הרגשנו לא טוב. אמרתי לשחקנים שיש לנו חוב, שאין דרך מתוקה יותר לתקן את זה, מאשר מול קבוצה כזאת, במשחק כזה".

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל באר שבע עם אסי רחמים. אדריאן הרבשטיין
"מגיע לקבוצה הזאת, מגיע לאוהדים שלא היו פה, מגיע למערכת". אבוקסיס/אדריאן הרבשטיין

אבוקסיס נשאל האם קל לו יותר לעלות למשחק כאנדרדוג: "אנדרדוג? היום היו לנו מצבים יותר טובים משל מכבי חיפה. יש להם קבוצה מאוד מהירה, ובאנו מאורגנים היום. נתנו מלחמה אדירה מול קבוצה אדירה. היה לנו משחק מצוין, ואם היינו מקבלים החלטות נכונות התוצאה הייתה גבוהה יותר. נהנינו, ועכשיו מסתכלים קדימה".

אבוקסיס, שהיה קולני לאורך המשחק וצעקותייו נשמעו בבירור על רקע השקט, התייחס ליציעים הריקים באצטדיון העירוני בחיפה: "כשאין קהל ושומעים את המאמן אתה יכול לעזור לשחקנים יותר, כי אתה רואה דברים שהם לא רואים, אבל אני מקווה שהקהל יחזור. אחרי המשחק הקודם הרגשתי אכזבה גדולה, עבור כל הקהל שהגיע לנתניה.

"כמו ששיחקנו היום, לא היה עוזר גם הקהל של מכבי חיפה. אולי הוא גם היה מלחיץ אותם יותר. שאלו אותי לפני המשחק אם זה לטובתנו או לרעתנו, ואמרתי שאת זה נדע רק אחרי המשחק. אבל לפי איך ששיחקנו, גם אם הקהל המדהים של מכבי חיפה היה פה - היינו מנצחים גם ככה. ה-4:0 היה משחק שלא מייצג אותנו, הוא גרם להרגשה רעה, והניצחון הזה הוא הרבה יותר חשוב מהעפלה לחצי הגמר".

עוד בוואלה!

הפועל באר שבע ניצחה 1:2 את מכבי חיפה ועלתה לחצי גמר הגביע

לכתבה המלאה
שחקני הפועל באר שבע חוגגים שיר צדק. אדריאן הרבשטיין
שחקני הפועל באר שבע חוגגים שיר צדק/אדריאן הרבשטיין

בן שהר: "אני שמח מאוד היום, עברנו שבוע לא קל אחרי ההפסד למכבי חיפה ואני חושב שיוסי הכין אותנו איך להגיע ולהיות חזקים ואיך להראות את הפועל באר שבע שאנחנו רוצים לראות. שמנו את הלב על המגרש ונתנו את החיים. זה היה משחק סופר חשוב, להיות או לחדול בשבילנו. לא היה קל לשחק מול אצטדיון ריק". על סבו: "הקדשתי לסבא שלי את השער, הוא נפטר בשבוע שעבר וזה לא קל. הייתי בשבעה כל השבוע. אז הקדשתי לו את השער, אני שמח בשביל הקבוצה ואני מקווה שסבא שלי ראה את השער מלמעלה. כן, הייתה תחושה שזה משחק שיכול לעזור לנו לקראת המשך העונה. ואם לא היינו מנצחים, אז מי יודע מה היה קורה ועוד אחרי ההפסד של השבוע שעבר. אבל באנו במטרה לנצח ולא חשבנו על שום דבר אחר. יוסי אבוקסיס הכין אותנו מצוין והאמנו שאנחנו יכולים. לא הרמנו ידיים גם כשהיינו בפיגור. זה ניצחון חשוב לנו ולאוהדים. מותר לנו קצת לשמוח. יוסי אבוקסיס מביא הרבה דברים, אבל כמובן שטירוף. הוא הביא אנרגיה, טירוף, העמיד אותנו נכון. היה משחק מוזר, באנו להגיד שלום אחרי המשחק ואמרנו רק לאסי רחמים כי הוא היה הקהל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully