וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "היינו אמורים לנצח אבל לא נקבור את עצמנו"

9.3.2020 / 22:30

מאמן מכבי חיפה ניסה להרגיע אחרי האכזבה מול באר שבע: "תמיד יש לחץ במועדון הזה, אבל נתקן את מה שלא היה טוב". עופרי ארד יחמיץ את מכבי תל אביב, יובל אשכנזי ייעדר תקופה ארוכה?

פלייר תגובות הפועל באר שבע מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
בשורה מאכזבת. בלבול/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה נחלה הערב (שני) הפסד כואב מאוד להפועל באר שבע, 2:1 בבית לעיני יציעים ריקים והודחה ברבע גמר הגביע. עופרי ארד כבש ראשון, אבל ויטור ושהר הפכו והכניסו להלם את הירוקים. אם לא די בכך, קשר הקבוצה יובל אשכנזי נפל בצורה רעה על הכתף כבר בפתיחת משחק והוחלף על ידי מקסים פלקושצ'נקו כבר בדקה ה-12. אשכנזי הובהל לבית החולים עם חשש לפריקת כתף. יש לציין כי גם בעונה שעברה אשכנזי פרק את הכתף הימנית כשהיה בבני יהודה, ובעקבות אותה פציעה נעדר כחודש מהמגרשים.

בכל מקרה אשכנזי צפוי להחמיץ את המשחק מול הפועל תל אביב ביום שני הבא בתחילת הפלייאוף העליון, ומאותו משחק (אם יתקיים) ייעדרו גם נטע לביא וסאן מנחם בגלל צהובים. כמו כן, עופרי ארד ספג כרטיס צהוב, ולא יוכל לשחק מול מכבי תל אביב.

נטע לביא מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
איזו אכזבה. נטע לביא/אדריאן הרבשטיין

מרקו בלבול ניסה להסביר בסיום ואמר: "מקצועית אני חושב שבמחצית השנייה לא עשינו את העבודה כמו שצריך, איבדנו כדורים, נתנו להם מתנה שער ולצערי ספגנו הפסד כואב מאוד. אנחנו עצובים מאוד. אני לא חושב שהיינו צריכים לעשות משהו אחרת, כבר שיחקנו הרבה פעמים נגד השיטה הזו ושיחקנו טוב. לא היינו חדים מספיק ולא מספיק טובים בפס האחרון. נתנו להם לכבוש שער ממעבר. חבל, היינו אמורים לנצח. כמו שלא יצאנו באופוריה אחרי ה-0:4 נגדם, לא נקבור את עצמנו היום. יש מה ללמוד מהמשחק הזה, בעיקר מספיגת השערים הנאיבית".

על כך ששועה שוב לא שותף: "כל הזמן שואלים אותי למה לא הכנסתי את זה ולא את זה. כשאתה מפסיד אז ההרכב לא טוב וגם החילופים לא טובים. השחקנים היו מחויבים ורצו, אבל זה לא הספיק. תמיד יש לחץ במכבי חיפה והיום אמרתי לשחקנים שבמשחק גביע אין אפשרות לתקן. נצטרך להתאושש מנטלית ופיזית וזה לא פשוט, אבל השחקנים מקצוענים ואני סומך עליהם שיעשו את העבודה בליגה. אני לא חושב שזה הזמן לסכם את העונה. מכבי חיפה משחקת טוב בליגה ועושה תוצאות נפלאות. הפסדנו לקבוצה חזקה ואיכותית, עשתה את העבודה שלה וכל הכבוד לה. אנחנו צריכים לתקן את מה שלא היה טוב היום ולהשתפר".

פלייר תגובות הפועל באר שבע מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
איזו אכזבה. מרקו בלבול/אדריאן הרבשטיין

קפטן מכבי חיפה נטע לביא אמר: "אנחנו מאוכזבים מאוד, צריך להסתכל במראה ולהגיד את האמת. שיחקנו לא מספיק טוב, אבל אנחנו צריכים להמשיך קדימה. חבל שהקהל לא היה כאן כדי לתמוך בנו, אבל אנחנו ממשיכים קדימה. לקהל שלנו יש השפעה גדולה, אבל אני לא רוצה לתרץ כי שיחקנו לא מספיק טוב. אחרי המשחק אני לא יכול להגיד בוודאות מה קרה, אלא רק ששיחקנו לא מספיק טוב. כולנו ציפינו לעבור שלב, אבל אנחנו צריכים להילחם בליגה ולעשות את המיטב. ברור שהליגה זה מה שנשאר, נצטרך להילחם בכל הכוח. זה יום לא קל, ציפינו ורצינו לעלות. מחר כבר יום חדש ואני מאמין שירימו את כל השחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully