וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולו די קאניו: "רומלו לוקאקו שוב לא הופיע למשחק גדול, לא מפתיע"

חלוץ העבר ביקר את הבלגי אחרי ההפסד של אינטר ליובנטוס: "הוא מצליח רק מול הקטנות שלא מתמודדות עם הפיזיות שלו". סארי: "ניצחון חשוב"

מתוך יוטיוב

יובנטוס ניצחה אתמול (ראשון) 0:2 את אינטר במסגרת המחזור ה-26 בליגה האיטלקית. ארון ראמזי כבש (55) ובישל לפאולו דיבאלה (67) והביאנקונרי שיפרו את מאזנם ל-63 נקודות ועלו אל המקום הראשון עם נקודה יותר מלאציו, בעוד אינטר נותרה שלישית עם 54 נקודות בלבד ועם משחק חסר.

מאמן יובה מאורציו סארי אמר אחרי המשחק: "זה ניצחון חשוב, אבל יש עוד 12 משחקים ודרך ארוכה לפנינו. זה דומה למה שאני רוצה לראות מיובנטוס שלי. נראינו קצת חלשים וריקים מאנרגיה לאחרונה, אז היינו צריכים לבחור שחקנים שיתנו לנו יותר אנרגיה, גם מבחינה פיזית וגם מבחינה פסיכולוגית. זו התחושה שקיבלנו מהשחקנים האלה באימונים, אבל זה יכול להשתנות בעוד כמה שבועות".

סארי נשאל לגבי ראמזי, שכבש ובישל ואמר: "הוא צריך לקבל דקות משחק אחרת הוא קצת הולך לאיבוד. הוא משחק טוב בעמדה שלו והוא גם במצב פיזי הרבה יותר מאשר בתקופה שבה הוא שיחק מאחורי החלוץ". המאמן החמיא גם לדיבאלה, שנכנס כמחליף וכבש את שער הניצחון: "כשפאולו נכנס ברגעים כאלה, הוא יכול להיות קטלני. שקלתי להכניס אותו דקה לפני שכבשנו את השער הראשון ובסוף הכנסתי אותו ברגע שהרגשתי שהוא יוכל לגמור את המשחק".

על האווירה המוזרה ששררה באצטדיון שהיה ריק אמר סארי: "אני מאמן ויכול לדבר רק על כדורגל ומכיר את אלה שיודעים הכול. אני לא יודע מה הדבר הנכון לעשות עם הקורונה. אין לי מושג מה הסיכון בכך שיגיע קהל למשחקים".

רומלו לוקאקו שחקן אינטר. רויטרס
שוב לא כבש במשחק גדול. לוקאקו/רויטרס

מאמן המפסידה אנטוניו קונטה אמר: "היה משחק שקול מאוד עד השער הראשון שספגנו. התחלנו את המחצית השנייה טוב מהם, אבל השער של ראמזי שינה הכול, במיוחד מבחינה פסיכולוגית. זה נתן ליובנטוס ביטחון ופגע בשלנו, לא הצלחנו לקום מזה". על הקורונה אמר קונטה: "לכולנו יש משפחה אז ברור שאנחנו מודאגים. קשה להעמיד פנים כאילו כלום לא קורה. כולנו בני אדם ואני מקווה שההחלטות שהתקבלו יעזרו להגן על כולם. הרשויות מקבלות את ההחלטות, אנחנו יכולים רק לקבל את ההצעות שלהם".

רומלו לוקאקו שוב לא כבש במשחק גדול וספג ביקורת מחלוץ העבר פאולו די קאניו, שאמר עליו: "בשבילי זה לא מפתיע. לוקאקו תורם הרבה, אבל למשחקים הגדולים הוא לא מגיע. זה לא מפתיע את מי שעקב אחרי הפרמיירליג, אני ראיתי את זה פעם אחר פעם במשך שבע שנים בפרמיירליג. הוא תמיד כובש מול הקבוצות הקטנות, נגד אלה שלא מצליחים להתמודד עם הפיזיות שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully