וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירון הוכנבוים מונה למאמן הפועל נוף הגליל במקום איתי מרדכי

כיסאות מוזיקליים בלאומית: הוכנבוים חזר לקבוצתו בעונה שעברה ואורן רותם צפוי להחליפו ברמת השרון, איסמעיל עאמר מונה למאמן אום אל פאחם

צילום: לילך וייס עריכה: נועה לוי

מאמן מפוטר נוסף בליגה הלאומית: הפועל נוף הגליל הודיעה היום (ראשון) על סיום דרכו של איתי מרדכי בקבוצה. מרדכי, ששימש אשתקד כעוזר מאמן מכבי חיפה והגיע לנוף הגליל בקיץ האחרון במסגרת הסכם שיתוף הפעולה בין שני המועדונים, עוזב לאחר רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון, שלושת האחרונים שבהם הפסדים, שדירדרו את הקבוצה למקום ה-12 בליגה הלאומית.

מי שחזר במקומו הוא ירון הוכנבוים, מאמן הפועל ניר רמת השרון בחודשים האחרונים, שהחליף בתפקיד את נועם שוהם אחרי שבעונה הקודמת פספס עלייה ברגע האחרון עם הפועל נצרת עילית (שבקיץ שינתה את שמה לנוף הגליל). אורן רותם, מאמן קבוצת הנוער ברמת השרון, צפוי לשוב לאמן את הבוגרים.

עוזר מאמן מכבי חיפה, איתי מרדכי. ברני ארדוב
" אני משאיר אחרי קבוצה טובה". איתי מרדכי/ברני ארדוב

בהודעה של נוף הגליל נכתב היום: "לאחר התייעצות בין המנכ"ל למאמן הוחלט לבצע זעזוע בקבוצה והצדדים החליטו להיפרד בהחלטה משותפת. המועדון מעריך ומודה לאיתי על העבודה במהלך העונה בתנאים לא פשוטים וללא מגרש ביתי ובטוח וסמוך שנחזור לשתף פעולה בעתיד".

מרדכי עצמו אמר בעקבות ההחלטה: "הגעתי למועדון נוף הגליל בעונה מאתגרת מאד. עד כה עמדנו למרות הקשיים עמדנו באתגרים. למרות זאת החלטנו על פרידה בשלב זה. אני משאיר אחרי קבוצה טובה שאני בטוח שתעמוד במטרות שהוצבו עד סוף העונה. אני רוצה להודות לראשי המועדון לצוות לשחקנים ולעובדים על התמיכה והעזרה בתקופה זו. מאחל לקבוצה בהצלחה רבה בהמשך הדרך. פני לאתגרים הבאים. בהצלחה לכולם".

עוד בוואלה!

שלשום: נועם שוהם פוטר מהפועל אום אל פאחם

לכתבה המלאה
איסמעיל עאמר מאמן הפועל אום אל פאחם. הפועל אום אל פאחם, אתר רשמי
איסמעיל עאמר מוצג/אתר רשמי, הפועל אום אל פאחם

גם הפועל אום אל פאחם מצאה מחליף לנועם שוהם שפוטר שלשום, כשמינתה את איסמעיל עאמר למחליפו. המאמן שהעלה את מ.ס כפר קאסם ללאומית אשתקד אך התפטר כבר באוקטובר, וינסה להוביל כעת את אום אל פאחם אל הפלייאוף העליון. עאמר, מגן מכבי פתח תקוה בעבר, הוא המאמן הרביעי של הקבוצה העונה, אחרי שמעון הדרי, ניר ברקוביץ' וכאמור שוהם שפוטר בשישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully