וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: ראשון לציון סחטה נקודה, קטמון שלישית, נועם שוהם פוטר

גיל יצחק (84) סידר לסגנית המוליכה 1:1 ברמת השרון, 1:3 לקטמונים על כפר קאסם, שחקן העבר סיים תפקידו לאחר ה-0:0 של אום אל פאחם עם עכו. 1:3 לבית"ר תל אביב בת ים על הפועל פתח תקוה

צילום וידאו: לילך וייס, עריכת וידאו: נועה לוי

בווידאו: תגובות לניצחון של הפועל תל אביב על הפועל רעננה

המחזור ה-28 בליגה הלאומית נמשך היום (שישי) עם חמישה משחקים, כשבמוקד ה-1:1 של הפועל ראשון לציון עם רמת השרון. הפועל פתח תקוה אכזבה והפסידה בביתה 3:1 לבית"ר תל אביב בת ים בקרב על הפלייאוף. לאחר ה-0:0 של הפועל אום אל פאחם עם הפועל עכו, הודיעה הקבוצה על פיטוריו של נועם שוהם.

גיל יצחק שחקן הפועל ראשון לציון. ברני ארדוב
סחט נקודה. יצחק/ברני ארדוב

הפועל ניר רמת השרון - הפועל ראשון לציון 1:1

אחרי ששמטה שתי נקודות מול עפולה במחזור הקודם, ראשון לציון עשתה זאת שוב, אלא שהפעם היא תגיד תודה על הנקודה שכן השיגה. אליאור משעלי כבש ראשון בפנדל (34) לאחר הרחקת אכראם שריח, אלא ששש דקות לסיום דאג גיל יצחק לנגוח פנימה ולאזן. כעת, לאחר ששתי הקבוצות פספסו הזדמנויות לנצח את המשחק, צמח זמנית הפער מבני סכנין השלישית לשבע נקודות.

הפועל פתח תקוה - בית"ר תל אביב בת ים 3:1

בהפועל פתח תקוה הגדירו את ארבעת מחזורי הסיום של העונה הסדירה כ"קרב על הפלייאוף העליון". המבצע החל בהצלחה עם ניצחון חוץ על הפועל רמת גן, אולם ההפסד היום אולי סגר עניין באופן סופי. בר כהן כבש ראשון (3), יעקב אבבה איזן (32), אלא שאדוארו גררו (60, בבעיטה נפלאה) ועידו שחר (74) קטעו רצף של שלושה הפסדים עבור האורחת, שמשפרת עמדות במאבק על הטופ 6.

רם לוי שחקן הפועל פתח תקוה. דני מרון
אכזבה גדולה. רם לוי/דני מרון

הפועל אשקלון - הפועל נוף הגליל 0:1

הקבוצה של מוטי איוניר עדיין לא אומרת נואש, עם ניצחון שמצמק עבורה את הפער מחוף מבטחים לחמש נקודות, לפחות באופן זמני. דניאל קונציקי הכריע עם שער בדקה ה-15, האורחת סופרת משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון, והפלייאוף העליון כבר לא יושג העונה.

מ.ס כפר קאסם - הפועל קטמון 3:1

קטמון ידעה שהיא חייבת לנצח אם ברצונה לשמור על סיכוי להמשיך ולהיאבק על המקום השני, ואחרי שלא הצליחה לעשות זאת בשני המחזורים הקודמים, סוף סוף התאוששה. סמאח מערב כבש יפה למארחת (5), אאולם אווקה אשטה (17), וויליאם אגדה הנהדר (70) ואדיס צ'קול (90) דאגו להשלים מהפך.

הפועל אום אל פאחם - הפועל עכו 0:0

הרגע המסקרן ביותר התרחש דווקא אחרי שריקת הסיום לתיקו המשמים, כשהמארחת הודיעה על פיטוריו של נועם שוהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully