וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: ליאונל מסי שבר את שיא השערים של רונאלדו, ג'ורדי אלבה נגד האוהדים בקאמפ נואו

שוב סוער בבארסה, למרות הניצחון: הארגנטינאי הפך לכובש המצטיין בחמש הליגות הבכירות, אבל אלבה שלח עקיצה לקהל: "לא אוהב ששורקים לי בוז בדקה ה-15 כשהתוצאה היא עדיין 0:0". וגם: התמונה שכבשה את הרשת

רויטרס

ליאונל מסי שוב הושיע את ברצלונה. ערב לא קל עבר אתמול (שבת) על אלופת ספרד, כשבארסה אירחה בקאמפ נואו את ריאל סוסיאדד המצוינת, שהגיעה למשחק אחרי שישה ניצחונות רצופים, כולל אחד בסנטיאגו ברנבאו. ברצלונה התקשתה מאוד, הייתה חשופה מאחור וקרובה מאוד לספוג, אבל בסופו של דבר ליאו מסי כבש את שער הניצחון מהנקודה הלבנה (81) וקבע 0:1 יקר, שהעלה את הבלאוגרנה למקום הראשון בליגה, לפחות זמנית עד המשחק היום של ריאל מדריד בחוץ מול בטיס.

זה היה ערב סמלי מאוד עבור ליאו מסי. הארגנטינאי כבש את שערו ה-438 בליגה, והפך לכובש המצטיין בכל הזמנים בחמש הליגות הבכירות באירופה (438 שערים ב-474 משחקים), כשהוא עובר את כריסטיאנו רונאלדו שכבש 437 שערים ב-540 משחקים. יש לציין שרונאלדו כבש יותר שערים בסך הכל, אבל לפחות בשערי ליגה, מסי עקף אותו, ונדרשו לו הרבה פחות משחקים.

שחקני ברצלונה ליאונל מסי, ג'ורדי אלבה חוגגים. AP
אחד מרוצה, השני קצת פחות. מסי וג'ורדי אלבה חוגגים/AP

בנוסף, מסי כבש את שערו ה-55 בליגה מהנקודה הלבנה. כידוע, כריסטיאנו רונאלדו זוכה לכינוי הגנאי "פנאלדו" לאור העובדה שהוא מרבה לכבוש מהנקודה הלבנה, אבל מסי מתקרב אליו בצעדי ענק ואתמול עלה למקום השלישי ברשימת הכובשים בפנדלים בליגה הספרדית, כשרק הוגו סאנצ'ס (56) ורונאלדו (61) מקדימים אותו. למסי גם יש 11 החטאות מהנקודה הלבנה.

אגב, אתמול מסי כבש את שערו ה-19 העונה בליגה, והוא כמובן מוביל בגדול במירוץ לתואר מלך השערים של הליגה הספרדית (הפיצ'יצ'י), הרבה לפני השני ברשימה קרים בנזמה (13). יחד עם 12 הבישולים שלו, מסי הוא השחקן שהביא העונה הכי הרבה נקודות לקבוצה שלו - 25.

מה הפלא שברשתות החברתיות חגגו עם התמונה של הגנת סוסיאדד מנסה להתמודד עם הבעיטות החופשיות של מסי - עם שלושה שחקנים בחומה, שלושה שחקנים על קו השער, ועוד קו הגנה של ארבעה שחקנים ברחבה.

עוד בוואלה!

ספרד: ברצלונה חזרה לפסגה בזכות 0:1 דחוק על ריאל סוסיאדד

לכתבה המלאה

אבל גם היכולת של ליאו מסי לא מצליחה להעיב על מצב הרוח בברצלונה. אוהדי הקבוצה המשיכו במחאה הגדולה שלהם נגד הנשיא ברתומאו והניפו אתמול את המטפחות הלבנות, וכמובן שבמדריד התלוננו על ההחלטה להעניק לברצלונה פנדל - לאור העובדה שנגיעת היד הייתה די גבולית, ובמיוחד מאחר שארתורו וידאל נראה בעמדת נבדל בהגבהה שהובילה לפנדל שכבש מסי.

מי שלא אהב את התנהלות הקהל הוא ג'ורדי אלבה, שכבר כבש שער בתוספת הזמן והגיב בצורה מעט מתריסה לקהל כשסתם את האוזניים כמחאה (לפני שהשער נפסל על ידי VAR) . "להגיע לרמה של ברצלונה הקודמת זה קשה מאוד", אמר אלבה, והתייחס לשריקות הבוז של הקהל: "אף אחד לא אוהב שהקהל הולך נגדו. אני מכבד את כולם, אבל הם גם צריכים לכבד אותי. אני לא אוהב ששורקים לי בוז בדקה ה-15 כשהתוצאה היא עדיין 0:0".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully