וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: המחאה נגד ברתומאו נמשכת. פיקה: "אווירה רעה? נורמלי שזה יוצא בימים כאלה"

האוהדים נופפו שוב במטפחות לבנות ודורשים את הקדמת הבחירות, הבלם התייחס לפרשת סראביה: "הוא התנצל על הפגיעה בתדמית המועדון". וגם: האם שער הניצחון חוקי?

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

בווידאו: השחקנים הבולטים בכדורגל העולמי שמסיימים חוזה בקיץ

גם הניצחון הדחוק 0:1 על ריאל סוסיאדד הערב (שבת) לא הרגיע את הרוחות בברצלונה אחרי השבוע הסוער מאז ההפסד בקלאסיקו. פנדל של ליאונל מסי בדקה ה-81 הספיק כדי להחזיר את האלופה לפסגת לה ליגה לפחות עד משחקה של ריאל מדריד אצל בטיס מחר, אבל הקהל בקאמפ נואו שר "ברתומאו תתפטר" לעבר נשיא המועדון וכמה מהאוהדים גם שלפו מטפחות לבנות, כפי שקרה גם במשחק הביתי הקודם מול אייבר. רבים מהאוהדים תומכים בהקדמת הבחירות לנשיאות במקום לחכות ל-2021, אז ברתומאו יסיים שתי קדנציות בתפקיד.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה מאוכזב. GettyImages
גם הפנדל שלו לא נתן שקט. ליאונל מסי/GettyImages

עוזר המאמן אדר סראביה, שתועד כמה וכמה פעמים צועק בקולניות לעבר השחקנים בהפסד בקלאסיקו וקיבל על כך הערות מליאונל מסי וגם מההנהלה, התייחס לכך לפני המשחק ואמר: "לא אשנה את הגישה שלי. אני אמשיך לחיות את הכדורגל בצורה אינטנסיבית. אני מתכוון להישאר כך, אם כי זה נכון שאנחנו צריכים לתת דוגמה לילדים". האוהדים, אגב, הביעו תמיכה בסראביה במהלך המשחק.

ג'רארד פיקה הכחיש כי השחקנים כעסו על התנהגותו של סראביה: "כשהקבוצה ברגע של חולשה, דברים כאלה צצים לפתע. אמרו שאנחנו לא מתאגדים יחד על קו האמצע לפני המשחק בגלל אווירה רעה בחדר ההלבשה. זה בסדר שזה קורה, אבל אם צריך להכחיש את זה אז כך נעשה. זה נורמלי שעוזר מאמן מעביר את המסרים שלו בצורה כזו, דיברנו על זה בחדר ההלבשה וכל השחקנים הבינו. הוא התנצל ואמרנו לו שזה לא בשבילנו אלא עבור התדמית של המועדון. לנו זה לא משנה, אנחנו אוהבים שיש מישהו עם תשוקה על הספסל".

על המשחק אמר הבלם: "ידענו שיהיה קשה מאוד. אנחנו הפסדנו בברנבאו וריאל סוסיאדד נמצאת בעונה יוצאת מן הכלל ואחרי העפלה לגמר הגביע. היא הציגה כדורגל טוב מאוד ויש לה הרבה שחקנים איכותיים, אבל הפרטים הקטנים הביאו לנו את שלוש הנקודות. חשוב שאנחנו שוב בפסגה, במיוחד אחרי ההפסד בברנבאו. אפשר להיות מרוצים ונקווה להמשיך כך גם נגד מאיורקה".

ג'רארד פיקה שחקן ברצלונה. GettyImages
המכחיש הלאומי. ג'רארד פיקה/GettyImages

מה תגידו על החומה המדורגת של סוסיאדד לבעיטה החופשית של מסי?

החומה של ריאל סוסיאדד לבעיטה של ליאו מסי שחקן ברצלונה. (צילום מסך), צילום מסך
החומה של ריאל סוסיאדד לבעיטה של ליאו מסי שחקן ברצלונה/צילום מסך, (צילום מסך)

מסי, שהגיע ל-55 שערים מהנקודה הלבנה בקריירה שלו בלה ליגה (לצד 11 החמצות), רשם היסטוריה אישית קטנה עם כרטיס צהוב שלישי ברציפות, אחרי שהוצהב גם במשחק ליגת האלופות מול נאפולי וכן בקלאסיקו בשבוע שעבר. זו הפעם הראשונה שזה קורה לו במהלך הקריירה.

וגם: האם צריך היה להישרק פנדל לטובת ברצלונה?

האם היה נבדל של ויאל לפני שער הניצחון של ברצלונה מול ריאל סוסיאדד?. צילום מסך, צילום מסך
האם היה נבדל של ויאל לפני שער הניצחון של ברצלונה מול ריאל סוסיאדד?/צילום מסך, צילום מסך

בסוסיאדד, אגב, וכמובן שגם במדריד, טוענים שהשער של ברצלונה היה לא חוקי, מאחר שבתחילת המהלך שהוביל לפנדל, ארתורו וידאל היה בנבדל ברגע ההגבה לרחבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully