וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוקלין: המאמן קני אטקינסון פוטר. מילווקי: חשש מפציעה של אנטטוקומפו

אחרי שלוש שנים וחצי בתפקיד, הנטס החליטו להיפרד מהמאמן. יאניס נפצע בברכו מול הלייקרס, ועבר בדיקת MRI כאמצעי זהירות

צילום מסך

מאמן ברוקלין קני אטקינסון פוטר היום (שבת) מברוקלין נטס. ג'אק וון יישאר כמאמן עד סוף העונה. "אחרי דיונים עם קני לגבי ההתקדמות שעברנו העונה, החלטנו באופן הדדי לבצע שינוי לטובת הקבוצה", אמר הג'נרל מנג'ר שון מרקס, "זו הייתה החלטה קשה מאוד, אבל הארגון מאמין שזה צעד נכון בעת הנוכחית. קני היה חשוב מאוד בבניית השחקנים שלנו, הזהות והתרבות שנבנתה כאן בארבע השנים האחרונות".

אטקינסון עומד בסך הכול על מאזן 190:118 עם הנטס בשלוש שנים וחצי שם והוא עוזב כשהוא מדורג שלישי בכמות הזמן בה שרד במועדון ובמקום הרביעי מבחינת כמות ניצחונות. אדריאן ווג'נרובסקי מ-ESPN צייץ ש"שון מרקס ואטקינסון קיימו מספר שיחות והייתה תחושה שהפרידה היא בלתי נמנעת ואין צורך להמתין. שני הצדדים הרגישו שזה נגמר למרות יחסי ידידות טובים מאוד ביניהם". בנוסף, ציין ווג'נרובסקי, כי לאטקינסון יהיה ביקוש רב בשוק, בעיקר בקרב קבוצות שעוברות בנייה מחדש.

ברוקלין נמצאת במקום השביעי במזרח אחרי 62 משחקים כשהיא במאזן 34:28, וככל הנראה תשחק בפלייאוף כשהיא ביתרון של חמישה ניצחונות לעומת וושינגטון התשיעית.

קני אטקינסון מאמן ברוקלין נטס. GettyImages
נפרד מברוקלין אחרי קרוב לארבע עונות. אטקינסון/GettyImages
יאניס אנטטוקומפו מילווקי באקס מול לברון ג'יימס לוס אנג'לס לייקרס. AP
זה רציני? יאניס/AP

כוכב מילווקי יאניס אנטטוקומפו עבר היום (שבת) בדיקת MRI בברכו השמאלית כאמצעי זהירות. ה-MVP המכהן של הליגה נחת הלילה בצורה רעה וספג מכה בברך במהלך ההפסד של הבאקס ללוס אנג'לס לייקרס, אבל נשאר על הפרקט והמשיך לשחק כמעט עד תום המשחק.

אחרי הנפילה הרעה שלו, היווני המצוין נותר כמה שניות על הפרקט ונאה כואב, כשחבריו הקיפו אותו בפרצוף מודאג, אך כאמור הוא חזר לשחק. בתום המשחק הוא צלע לחדר ההלבשה עם חבישה סביב הברך. אגב, אנטטוקומפו גם נדרש לשלושה תפרים בשפה שלו בעקבות מכה שספג במהלך ההפסד 113:103 ללייקרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully