וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ראשון לציון גברה על הפועל ראשון לציון 29:32

קסם עמיאל (10 שערים) הצטיין בניצחון מוליכת הטבלה בדרבי. האדומים עם הפסד חמישי בששת משחקיהם האחרונים. הפועל אשדוד הפסידה 38:36 לבני הרצליה

קסם עמיאל שחקנה של מכבי ראשון לציון בכדוריד. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
הוליך את מכבי לניצחון נוסף בדרבי של ראשון לציון. קסם עמיאל/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

שישה משחקים נערכו היום (שישי) במסגרת המחזור ה-19 בליגת העל בכדוריד. במשחק המרכזי, גברה המוליכה מכבי ראשון לציון 29:32 על הפועל ראשון לציון בדרבי שנערך לעיני אולם חצי מלא בשל בהלת הקורונה. הפועל אשדוד רשמה הפסד שני ברציפות, הפעם מול בני הרצליה, 38:36. מכבי קרית מוצקין גברה על מ.כ באר שבע 34:36, בעוד עירוני רחובות, מ.כ חולון נפרדו ב-23:23. בעוד א.ס רמה"ש ניצחה את א.כ נס ציונה 27:36. מכבי דימונה נשארה היום מעשית לליגה השנייה לאחר הפסד ביתי 40:35 מול הפועל קרית אונו.

דור קלדרון שחקנה של מכבי ראשון לציון בכדוריד. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
האולם לא היה מלא עקב בהלת הקורונה. דור קלדרון/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

מכבי ראשון לציון - הפועל ראשון לציון 29:32 (13:16)

המוליכה נמצאת בפורמה נהדרת, בעוד הפועל שספגה הפסד חמישי בששת משחקיה האחרונים - יורדת למקום החמישי. האווירה והחשש מוירוס הקורונה, הובילו לאולם חצי מלא בבית מכבי, אבל זה לא הפריע לצהובים לרשום ניצחון רביעי העונה על הפועל (שניים בליגה, אחד בחצי גמר גביע המדינה ואחד בחצי גמר גביע ווינר-שופטים). מכבי, בעלת ההתקפה הטובה בליגה (32 שערים למשחק) נראתה מצוין מול הפועל, שחסרה את דושקו צליצה הפצוע.

כבשו למכבי: קסם עמיאל 10 (מ-13), עמית סטלמן 7 (3 פנדלים), ירמי סידי 4, שניר נציה וצח מלול 3 כ"א, יואב נאמן ודור קלדרון 2 כ"א, איוון קראצ'יץ' 1. ניב פישלוביץ' סיים עם 7 עצירות מ-25 זריקות (28%).

כבשו להפועל: עוז חממי ואיתי סורקיס 6 כ"א, עומר גרא 5, יובל גררה ועידו פלח 3 כ"א, ליובימיר יוסיץ' ושון סלס 2 כ"א, שי נתן ועומר אליאס 1 כ"א. תום שם טוב סיפק 7 עצירות מ-29 זריקות (24%), פדז'ה דיאנוביץ' היה חלש מהרגיל עם 1 מ-11.

עוד בוואלה! ספורט

כדוריד: מכבי ראשון לציון דוהרת, הפועל ראשון לציון במשבר לפני הדרבי

לכתבה המלאה
עידן מימון מאמן הפועל ראשון לציון. ברני ארדוב
הפועל ראשון לציון בתקופה רעה. עידן מימון/ברני ארדוב

עירוני רחובות - מ.כ חולון 23:23 (10:12)

שתי הקבוצות הגיעו במומנטום מצוין, והציגו משחק מותח שכלל מספר מהפכים. רחובות נטלה את ההולכה בדקות הסיום, ועלתה ליתרון 19:22, אך חולון צימצמה ל-23:22. 9 שניות לסיום עדן ג'ינג'י קבע שיוויון בזכות פנדל מדוייק, כשהמארחת לא מצליחה להשיג שער ניצחון. ברחובות בלטו מושיקו אלימלך, דיאן פרליצה, מתן גולץ, דין פרלוב ורן יוניש. בחולון אביעד בן זימן, חן ליבגוט, עדן ג'ינג'י לצד דקות טובות של השוער אור כנעני.

א.ס רמה"ש - א.כ נס ציונה 27:36 (11:19)

רמת השרון עלתה למקום הרביעי על חשבון הפועל ראשון לציון. המאמן אסף לוי, ששב באמצע השבוע להדריך את הקבוצה, ערך הופעת בכורה מחודשת ורמה"ש רושמת ניצחון שלישי ברציפות. נס ציונה יורדת בעקבות ההפסד למקום התשיעי.

שי הרשקוביץ שחקנה של הפועל אשדוד בכדוריד. מני אלגריסי, אתר רשמי
החמיץ פנדל מכריע. שי הרשקוביץ/אתר רשמי, מני אלגריסי

בני הרצליה - הפועל אשדוד 36:38 (18:18)

אשדוד בשבוע לא פשוט, ורושמת הפסד שני תוך שבוע. על הדרך, התרחקה האורחת מהשגת שני המקומות הראשונים. בנוסף, היא גם בסגל קצר בעקבות הפציעה של עומרי קושמרו, שמתווספת לזו של יוסי ביטרמן - מה שמטריד אותה לקראת גמר הגביע מול מכבי ראשל"צ ב-17 בחודש. הרצליה (מקום 10 - 13 נק') התאוששה מההפסד בדרבי השרון (43:34) והיא מותירה לעצמה סיכוי להתמודד על מקום בפליאוף העליון. לאשדוד הייתה הזדמנות להשיג שיוויון בשניות הסיום, אבל שי הרשקוביץ החטיא פנדל. ניבו לוי כבש עבורה 13 שערים.

מכבי קרית מוצקין - מ.כ באר שבע 34:36 (14:16)

בקרב ישיר על הפליאוף, מוצקין עצרה רצף של 3 הפסדים וירידה למקום ה-9, ושבה אל השמינייה שמובילה לפליאוף העליון על חשבון נס ציונה. אלכס בושיץ', מלך שערי הליגה, היה המצטיין וכבש 12 שערים עבור מוצקין. ב"ש רושמת הפסד שני ברציפות, אחרי זה מול מכבי ראשל"צ, ומקומה בפליאוף העליון עדיין לא מובטח. מילוש בואישיץ' הוביל את כובשי ב"ש עם 9 שערים.

מכבי דימונה - הפועל קרית אונו 40:35

מכבי דימונה יורדת היום רשמית לליגה הלאומית. אונו (12 נק') מותירה לעצמה סיכוי קטן להיאבק על מקום בפליאוף העליון. הרבו לכבוש לאונו - סשה צ'ודונובסקי 9, נדב ביטון ורון וינינגר בן ה-18 - 5 שערים. הרבו לדימונה: התאומים סולומון - רואי עם 11 שערים ושון עם 7 (שניהם שחקני נבחרת הנוער שתופיע באליפות אירופה עד גיל 18), ואיתמר בן סימון 4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully