וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ראשון לציון דוהרת, הפועל ראשון לציון במשבר לפני הדרבי

המוליכה נקמה בבאר שבע עם 26:38 בחוץ וסגרה סיבוב שלם ללא הפסד, בעוד יריבתה העירונית הפסידה 28:24 לחולון השנייה. מהפך לאשדוד, שיא שערים לרמת השרון

לונה צ'מטאי זוכה במרתון טוקיו/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

המחזור ה-18 בליגת העל בכדוריד נערך הערב (שלישי) ובו המוליכה מכבי ראשון לציון סגרה סיבוב שלם ללא הפסד עם 26:38 על מ.כ. באר שבע, רגע לפני הדרבי בו תארח את הפועל ראשון לציון שנמצאת במשבר אחרי הפסד רביעי בחמישה משחקים (הפעם 28:24 למ.כ. יובלים חולון). האלופה הפועל אשדוד נחלצה מפיגור, א.ס. רמת השרון קבעה שיא שערים קבוצתי בדרבי מול בני הרצליה ועירוני רחובות התקרבה להבטחת המקום בפלייאוף.

עדן ג'ינג'י שחקן מ.כ. יובלים חולון מול הגנת הפועל ראשון לציון. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
חולון העמיקה את המשבר של הפועל ראשון לציון. עדן ג'ינג'י/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

מ.כ. באר שבע - מכבי ראשון לציון 38:26

המוליכה סגרה חשבון עם באר שבע על ההפסד הביתי המפתיע בסיבוב הראשון ולמעשה השלימה סיבוב נקי מהפסדים. המארחת, שהדהימה גם את הפועל ראשון לציון בסוף השבוע, לא היוותה הפעם יריב שקול. קסם עמיאל כבש 6 שערים, עמית סטלמן ודור קלדרון הוסיפו 4 כל אחד אצל מכבי ראשון לציון, כשמנגד סיפקה באר שבע ארבעה כובשים עם 4 שערים כל אחד.

מ.כ. יובלים חולון - הפועל ראשון לציון 24:28

המשבר של האדומים העמיק כאמור עם הפסד רביעי בחמישה משחקים (כולל הגביע) והם רק במקום הרביעי בטבלה. חולון המדורגת שנייה נהנתה מיכולת נהדרת של השוער מירזה הסליץ' (17 עצירות ב-41 אחוזי הצלחה) ובהתקפה בלטו ליאור גורמן עם 7 שערים, נדב ניזרי עם 6 מול הקבוצה ממנה הוא מושאל ועדן ג'ינג'י עם 5. עומר גרא הוביל את המפסידה עם 5 שערים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מילאן פאבלוביץ' שחקן א.ס. רמת השרון מול בני הרצליה. עומרי רוזנבליט, א.ס. רמת השרון, אתר רשמי
תרם 8 שערים לשיא של רמת השרון. מילאן פאבלוביץ'/אתר רשמי, עומרי רוזנבליט, א.ס. רמת השרון

הפועל אשדוד - מכבי קרית מוצקין 27:29

למרות חסרונו של עומרי קושמרו ששבר את ידו, האלופה התאוששה מההפסד למכבי ראשון לציון ויצאה מפיגור ביתי של ארבעה שערים. מוצקין ירדה למקום התשיעי בעקבות הפסד שלישי ברציפות. טל הרשקוביץ ואסף בן גוזי הובילו את מבקיעי אשדוד עם 5 שערים כל אחד, כשמנגד פיליפ לאובץ כבש 8 עבור קרית מוצקין.

א.ס. רמת השרון - בני הרצליה 34:43

עדיין ללא מאמן קבוע, עם דור רוסו על הקווים בפעם השנייה מאז התפטרותו של ניקולה מקסימוביץ', רמת השרון ביצעה מהפך במחצית השנייה ודהרה לערב של שיא שערים עונתי - גם לקבוצה וגם למשחק. גיל פומרנץ הוביל עם 9 שערים ונעזר במילאן פאבלוביץ' וג'ורג'ה ג'קיץ עם 8 כל אחד.

משחקים נוספים:

הפועל קרית אונו - א.כ. נס ציונה 31:28

עירוני רחובות - מכבי דימונה 26:32

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully