וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת באיטליה: מחזור בלי קהל בסרייה A, לאציו תגדיל את הפער בפסגה?

המוליכה תארח את אטלאנטה ותקווה להגדיל את הפער בפסגה לפני שיובנטוס ואינטר ישלימו את משחקיהן. גנואה תארח את פארמה

רויטרס

בווידאו: מנצ'סטר סיטי חוגגת זכייה בגביע הליגה

ארבעה משחקים ייערכו מחר (שבת) במסגרת המחזור ה-27 בסריה A. המשחקים ישוחקו ללא קהל, זאת בעקבות מצב החירום שהוכרז במדינה נוכח התפרצות נגיף הקורונה. המוליכה לאציו תצא למשחק חוץ מרתק מול אטאלנטה. משחקים חשובים בתחתית: גנואה תארח את פארמה ותקווה לעלות מעל הקו האדום, טורינו את אודינזה ונועלת הטבלה ספאל תפגוש את קליארי.

שחקן לאציו צ'ירו אימובילה. רויטרס
לאציו תגדיל את הפער בפסגה? צ'ירו אימובילה/רויטרס

אטאלנטה - לאציו (19:00, ONE2)

קורונה או לא, אטאלנטה ממשיכה להיות אחת הקבוצות הכי מהנות באירופה. השחקנים של ג'אן פיירו גאספריני לא הפסידו מאז ה-20 בינואר, וכבשו 11 שערים בשני משחקיהם האחרונים. האורחת מגיעה גם היא בפורמה נהדרת וניצחה את ארבעת משחקיה האחרונים, וניצלה את דחיית המשחק בין יובנטוס לאינטר כדי לכבוש את פסגת הסריה A. הביאנקוסלסטי יגיעו ללא פרנצ'סקו אקרבי וסנאד לוליץ' הפצועים אך עם מלך שערי הליגה צ'ירו אימובילה שכבש עד כה העונה 27 שערים.

הרנאני שחקן פארמה. GettyImages
פארמה עוד לא ויתרה על הכרטיס לאירופה. הרנאני/GettyImages

גנואה - פארמה (16:00, ONE2)

המארחת נמצאת במגמת שיפור בתקופה האחרונה, אך עדיין שקועה מתחת לקו האדום ועדיין שרויה בסכנת ירידה מיידית. רצף שני הניצחונות של גנואה נקטע כשהפסידה 3:2 בבית ללאציו במחזור הקודם, והשחקנים של דויד חייבים נקודות. פארמה רחוקה ארבע נקודות מהמקום השישי המוליך לליגה האירופית בתום העונה, כשיש לה שני משחקים פחות מנאפולי השישית.

סלבטורה סיריגו שוער טורינו. GettyImages
מי יעצור את המפולת בטורינו? סלבטורה סיריגו/GettyImages

טורינו - אודינזה (16:00, ONE2)

המארחת בצניחה חופשית וסופרת כבר שישה הפסדי ליגה רצופים, שקירבו אותה עד כדי חמש נקודות בלבד מהקו האדום. אודינזה לעומתה לא הפסידה בשלושת משחקיה האחרונים, בהם סיימה בתיקו, אך לא ניצחה כבר שישה מחזורי ליגה רצופים והיא עם אותו מספר נקודות כמו יריבתה, וחייבת להשיג את הניצחון המיוחל כדי לברוח מהאיזור המסוכן.

משחק נוסף:

ספאל - קליארי (21:45, ONE2)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully