וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע דייויס: בן פתאל ודניאל צוקרמן ייצגו את נבחרת ישראל ביחידים מול טורקיה

הקפטן-שחקן הטרי, יוני ארליך, בחר את הנציגים למפגש מול טורקיה: "סומך על בן שיביא את הניסיון שלו ועל דניאל שיביא את רוח הלחימה"

באדיבות אלהקום יח"צ יורוספורט

בווידאו: עשר הנקודות היפות ביותר באליפות אוסטרליה

הגרלת המשחקים במסגרת המפגש בין נבחרות הדייויס של ישראל וטורקיה שיתקיים באנטליה נערכה היום (חמישי). המשחקים יתקיימו על מגרשי החימר במתחם "קלאב מגה שריי" בשישי ושבת הקרובים.

הקפטן-שחקן הטרי, יוני ארליך, החליט יחד עם צוות המאמנים, יואב שב ויואב בן צבי, להעלות ביום שישי את בן פתאל ודניאל צוקרמן למשחקי היחידים.

למשחק הראשון שייפתח ב-11:00 שעון ישראל יעלה דניאל צוקרמן מול ג'ם אילקל ובמשחק השני ישחקו בן פתאל ואלטוג ג'ליקבילק. בשבת (החל מ-10:00 שעון ישראל) יתקיים משחק הזוגות, בו צפויים לשחק יוני ארליך ודניאל צוקרמן מול סארפ ארביגון ויאנקה אראל, ולאחריו יתקיימו שני משחקי היחידים הנותרים.

הקפטן יוני ארליך: "אני סומך על בן שיביא את הניסיון שלו על החימר אחרי שבשנים האחרונות הוא התאמן הרבה בספרד על משטח זה, ואני סומך על דניאל שיביא את רוח הלחימה ואת הביטחון שצבר בשנתיים האחרונות בארה"ב".

יוני ארליך נבחרת ישראל בדייויס. לידור גולדברג, איגוד הטניס,
סומך על הנציגים. ארליך עם קפטן נבחרת טורקיה/לידור גולדברג, איגוד הטניס

דניאל צוקרמן: "כולנו מרגישים מוכנים, אנחנו בטוחים בעצמנו, כולנו משחקים טוב. אני מאוד מתרגש למשחק ומקווה שילך לנו טוב ונביא שתי נקודות מחר".

בן פתאל: "אני עולה אחרי צוקרמן בתקווה שיביא לנו את הנקודה הראשונה, אני מרגיש טוב אחרי שבוע אימונים טוב ובעזרת השם נביא את שתי הנקודות מחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully