וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השלישית בקריירה: רפאל נדאל ניצח את טיילור פריץ וזכה בטורניר אקפולקו

הספרדי המדורג 2 בעולם ניצח את האמריקאי 3:6, 2:6 והפך לטניסאי הכי מבוגר שזוכה בטורניר (33): "אני לא יכול להיות מאושר יותר, שיחקתי נהדר"

רפאל נדאל נחל אומנם אכזבה באליפות אוסטרליה, אבל השור הספרדי ממשיך בכושרו הטוב והבוקר (ראשון) הוא זכה בפעם השלישית בקריירה בטורניר אקפולקו אחרי שניצח 3:6, 2:6 את טיילור פריץ האמריקאי.

"אני לא יכול להיות מאושר יותר. שיחקתי מצוין מהרגע הראשון", אמר נדאל, "אקפולקו היה הטורניר הגדול הראשון שבו זכיתי בקריירה ולהיות כאן אחרי 15 שנה זה מדהים". נדאל היה הטניסאי הכי צעיר שזוכה בטורניר הזה ב-2005 וכעת הפך גם לטניסאי הכי מבוגר שזוכה בטורניר.

הספרדי בן ה-33 הרוויח 500 נקודות דירוג וסכום כספי של 372,785 דולרים. פריץ יסתפק ב-300 נקודות דירוג ו-187,110 דולרים. זה הטורניר הראשון שבו נדאל זוכה השנה וה-85 בסך הכול. הוא עלה למאזן של 2:20 בטורניר הזה והוא השלישי בלבד שזוכה בו שלוש פעמים כשלפניו עשו זאת רק דויד פרר ותומאס מוסטר.

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. AP
ממשיך לככב. רפאל נדאל/AP
רפאל נדאל טניסאי ספרדי. AP
צילום: AP/AP
רפאל נדאל טניסאי ספרדי. AP
צילום: AP/AP

* נובאק דג'וקוביץ' זכה בטורניר דובאי בפעם החמישית בקריירה, אחרי שגבר 3:6, 4:6 על סטפנוס ציציפאס. הסרבי, ששומר על מקומו במקום הראשון בעולם, רשם ניצחון 21 ברציפות - אחרי שהעונה כבר זכה בגביע ה-ATP עם סרביה, ולאחר מכן באליפות אוסטרליה בפעם השמינית. זו הפעם השביעית בקריירה של דג'וקוביץ' שהוא רושם רצף של 20 ניצחונות ומעלה. "זו אחת מפתיחות העונה הכי טובות שהיו לי בקריירה", אמר הסרבי, שהוסיף שלדעתו ציציפאס בן ה-21 הוא שחקן העתיד של הסבב: "אני אוהב את זה שהוא יותר משחקן טניס, ותמיד רוצה ללמוד ולהשתפר. יש לו התנהלות של אלוף, של מישהו שיש לו את הפוטנציאל להיות מספר 1 בעולם ולהיות השגריר של הענף. אני צופה לו עתיד מזהיר".

  • עוד באותו נושא:
  • רפאל נדאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully