וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עכשיו אני רוצה את הדבר האמיתי": ניר קלינגר והפועל תל אביב בטירוף

5.3.2020 / 8:10

האדומים חוגגים עוד הישג, המאמן יודע: "עברנו דרך מטורפת ושינוי עצום". מוטי ברשצקי: "אף אחד אז לא חשב על פלייאוף עליון או חצי גמר, חשבנו רק לברוח מהתחתית". וגם: התקרית עם עומר דמארי

צילום וידאו: לילך וייס, עריכת וידאו: נועה לוי

בווידאו: תגובות לניצחון של הפועל תל אביב על הפועל חדרה

עיקרי הדברים

- הפועל תל אביב חוגגת, ניר קלינגר: "רוצה את הדבר האמיתי"
- המאמן התייחס לתקרית עם עומר דמארי: "לא מקובל עליי"
- מוטי ברשצקי מודה: "אף אחד אז לא חשב על פלייאוף עליון או חצי גמר, חשבנו רק לברוח מהתחתית"

seperator

1. הפועל תל אביב עשתה עוד צעד ענק בעונה הזאת, אחרי שהעפילה לחצי גמר גביע המדינה בזכות ניצחון בהארכה על הפועל רעננה, אך מיד לאחר המשחק כולם התלחששו בנוגע לעומר דמארי ועל כך שצולם עם טלפון נייד על הספסל. החלוץ הסביר לאנשי המועדון כי לא עשה זאת מתוך התרסה או כל דבר שניסו לייחס לו ובסך הכול הסביר כי לאחר שהוחלף במחצית, התקלח והתלבש, במקום לעלות ליציע הוא החליט להצטרף לספסל ובלי לשים לב הוציא לרגע את המכשיר מהכיס.

ניר קלינגר אמר על כך בסיום: "לא מקובל עליי, זה יטופל במסגרת המועדון. ביום שמח כזה לא נתעסק בדברים שהם בעיניי לא ראויים. שיהיה מה להודיע נודיע". השחקן עשוי לעמוד לוועדת משמעת. מנגד, דווקא שחקנים ששמעו את גירסתו של דמארי טענו כי צריך לדעת גם להחליק דברים והוסיפו: "זה לא נראה הכי טוב, אבל לא מכל דבר צריך לעשות בלאגן עם ועדות משמעת וקנסות. הוא לא ניסה להרגיז מישהו, מי שצריך לדבר איתו על זה ידבר, אבל הוא גם שחקן שאיכפת לו וגם ויתר על כסף כדי להישאר כאן. לא כל דבר צריך לחפש, הוא גם היה מופתע ונלחץ מכל הרעש שעשו סביב זה".

עוד בוואלה!

ניר קלינגר: "העלייה לחצי הגמר חשובה מהפלייאוף העליון"

לכתבה המלאה
ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. לילך וייס רוזנברג
איזו עונה. קלינגר/לילך וייס רוזנברג

2. אבל גם האירוע הזה לא יכול היה להרוס את החגיגות של הפועל תל אביב, שבאמת כבר לא יודעת לעכל את המהפך שעשתה העונה. גם ברמה הכלכלית, משחקי חצי הגמר ובשאיפה של האדומים גם הגמר, עשויים להכניס סכומים גבוהים בכל משחק, שלא לדבר על כרטיס אפשרי לאירופה. בהפועל תל אביב מתנגדים נחרצות לקיום משחקי הפלייאוף במגבלת קהל או ללא קהל בעקבות התפשטות נגיף הקורונה ונציגיה במנהלת ימליצו על דחייה של המשחקים. "העונה חלומית עד עכשיו, אבל היא יכולה להיות יותר חלומית", אמר קלינגר. "צריכים לשמור על צניעות ולא להשתגע, למרות שהקבוצה מוכיחה אופי בלתי רגיל. יש לנו דקות קשות, עליות וירידות, אבל אופי יש, ממשיכים ומנצחים, זה הכי חשוב והכי משמח".

קלינגר הסביר את השינוי שעברה הקבוצה: "זה לא מה שאני עשיתי, זה מה שהמערכת עשתה - מערכת שקיבלה החלטות נכונות. יש פה סיפור שנעשה מאחורי הקלעים, נעשתה עבודה עם חשיבה, עברנו דרך מטורפת ושינוי מטורף, אך עדיין, זה קשה, ואני רוצה לראות קבוצה שמשחקת יותר טוב ושולטת בהרבה יותר רגעים. אין ספק שעד עכשיו זאת עונה חלומית, אך כדי להפוך אותה לחלומית ממש צריך לזכות בתואר".

בנוגע להמשך המשחקים בגביע: "אני תמיד אומר שאסור לשכוח מאיפה התחתלנו, מהנקודה שהתחלנו ההישג שלנו הוא כמו תואר, אבל אני לא רוצה כמו, אני רוצה את הדבר האמיתי. אין לנו סגל רחב מאוד, לא שינינו את הקבוצה, אז כל הזמן בודקים וחושבים איך עושים את זה נכון. יש לנו בתקווה עוד שני משחקים בגביע ועשרה משחקים בליגה וצריך להיות מוכנים לזה".

המאמן דיבר על הקורונה: "כדורגל בלי קהל לא שווה כלום, בגלל זה אני גם נגד הרדיוס תמיד. הזהירות חשובה, הנגיף מסוכן, עושים נכון שנוקטים אמצעי זהירות, אבל, בסוף, הבריאות של כולם חשובה, אך מצד שני לשחק משחקים גדולים של 5-6 מועדונים גדולים בלי קהל זה הזוי ולא עולה על הדעת. אם נגיע למצב הזה הספורטיביות תיפגע, ואני יכול להגיד בתור שחקן ומאמן שזה משהו שהוא לא אמיתי, צריך לחשוב טוב טוב ולא לקבל החלטות נמהרות".

מוטי ברשצקי שחקן הפועל תל אביב עם עמנואל בואטנג. לילך וייס רוזנברג
"חשבנו רק איך לצאת מהמצב שלנו". ברשצקי חוגג/לילך וייס רוזנברג

3. מוטי ברשצקי הוסיף: "אף אחד לא חשב רחוק מדי לפני שלושה חודשים, חשבנו רק איך לצאת מהמצב שלנו. לאט לאט התקדמנו, זה התחיל בפנדל בקרית שמונה ומאז צעד צעד. אף אחד אז לא חשב על פלייאוף עליון או חצי גמר, חשבנו רק לברוח מהתחתית. התאכזבתי בשנה שעברה שהפסדתי בגמר ואני מקווה שהפעם זה יהיה אחרת. אין לנו כרגע מה לחגוג, אם נעוף בחצי גמר אף אחד לא יזכור את זה, להגיע לחצי זאת לא סיבה לחגוג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully