וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור זהבי ערך אימון מלא, אופיר קריאף יפתח בקישור מול מכבי פתח תקוה

4.3.2020 / 13:30

בלם בית"ר ירושלים כשיר וצפוי לפתוח ברבע גמר גביע המדינה (חמישי, 20:15, ספורט 5). רוני לוי: "מבחינתי המשחק הוא כמו גמר גביע". בשל התפרצות הקורונה: מספר הצופים יוגבל ל-5,000

צילום: דני מרון

בווידאו: התגובות אחרי ניצחונה של בית"ר ירושלים על מ.ס. אשדוד

בית"ר ירושלים תארח מחר (חמישי, 20:15, ספורט 5) את מכבי פתח תקוה במסגרת רבע גמר גביע המדינה. המשחק ייערך באצטדיון בנתניה בשל עונש הרדיוס שהוטל על הצהובים שחורים, ובנוסף לכך ייערך עם מגבלה של כ-5,000 צופים בשל התפרצות הקורונה. בקבוצה לא מקלים ראש ביריבה, עקבו אחריה ומוכנים לכל תרחיש, כולל משחק שעשוי להיגרר להארכה ופנדלים.

רוני לוי התייחס ליריבה ואמר: "מבחינתי זה כמו גמר גביע. זאת קבוצה טובה עם מאמן מנוסה. קבוצה שנמצאת במקום הראשון בליגה השנייה שווה לקבוצה בליגת העל. אנחנו יודעים שאנחנו לקראת משימה מאוד קשה ומאוד מסוכנת וככה אני רואה את זה. בסופו של יום בקבוצות גדולות כמו בית"ר ירושלים המטרה היא לזכות בתארים ואם אפשר לעשות משהו דרך גביע המדינה ננסה לעשות את זה".

שחקני בית"ר ירושלים, אלירן עטר, אופיר קריאף. דני מרון
בקישור או בהגנה? קריאף לצד עטר/דני מרון

מניקיטה ועד גולסה: סיכום העונה הסדירה של פודקאסט הפודיום

בצד המקצועי, המאמן ידע מי יפתחו בהרכב רק לאחר האימון המסכם. דיוגו וארדסקה ייעדר בשל צהובים, אנטואן קונטה אמור לפתוח כבלם, כאשר אור זהבי, שנפצע במשחק נגד מ.ס. אשדוד, ערך אימון מלא וצפוי לפתוח כבלם. אופיר קריאף יפתח בקישור, דן איינבינדר שמחלים מחבלה ברצועה אמור להיכלל בסגל. אורי מגבו תורגל כמגן שמאלי על חשבונו של מקס גרצ'קין, בחלק הקדמי תורגלו אנז' פרדי פלומן, ליוואי גרסיה ושלומי אזולאי, אך ייתכן שאלירן עטר גם כן ישולב ב-11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully