וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי הודה אחרי הניצחון של בית"ר ירושלים: "התוצאה לא משקפת"

1.3.2020 / 22:11

מאמן בית"ר ירושלים היה מרוצה מהתוצאה אחרי ה-1:2 מול אשדוד, כובש שער הניצחון מגבו: "הרגשה מדהימה, ניצחון מתוק"

צילום: דני מרון
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים עם אלירן עטר. דני מרון
כמה שזה הלך קשה. בית"ר חוגגת/דני מרון

בית"ר ירושלים סיימה הערב (ראשון) את העונה הסדירה עם ניצחון 1:2 דרמטי על מ.ס. אשדוד ופתחה פער של חמש נקודות מהפועל באר שבע במקום השלישי, רגע לפני פתיחת הפלייאוף העליון. עידן ורד פתח בהרכב לראשונה זה שנה ובישל לאלירן עטר, שהמשיך לכבוש שערים נפלאים (7), דין דוד איזן (51), ולאחר שהקבוצה הנאיבית מעיר הנמל פספסה הזדמנויות להשלים מהפך, אמר אורי מגבו את המילה האחרונה שתי דקות בתוך תוספת הזמן ונתן את האות לחגיגות במשחק הרדיוס. בסיום המשחק ירד ג'קי בן זקן אל הדשא ושוחח עם השופטים.

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי. דני מרון
מרוצה מהניצחון, לא מהיכולת. לוי/דני מרון

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי אמר אחרי המשחק: "התוצאה לפעמים לא משקפת את מה שקרה. היה משחק פחות טוב שלנו, אשדוד קבוצה טובה מאוד ואני לא מבין איך היא לא בפלייאוף העליון. מאמן מצוין ושחקנים מוכשרים ברמות. אנחנו היינו ביום לא טוב שלנו. היו לנו הרבה שינויים מאולצים בהרכב. המחצית הראשונה הייתה פחות טובה והשנייה יותר טובה. אשדוד לחצה כמו מטורפת ואולי במחצית השנייה קצת נגמר לה הכוח. אולי בגלל העייפות הצלחנו להכריע את אשדוד בדקה ה-90. ככל שהליגה מתקדמת, לכל משחק יש יותר משמעות והמשחקים הולכים ונעשים קשים יותר. אנחנו נכנסים לשבוע בו יש לנו גם גביע, אז אנחנו שמים קו על המשחק. יש לנו הרבה מה לשפר, אבל גם אנחנו מעודדים מזה שניצחנו למרות יכולת לא הכי טובה".

מגן בית"ר אורי מגבו, שכבש את שער הניצחון, אמר: "ראיתי את הסיטואציה והלכתי אל הכדור, השאר היסטוריה. זו הרגשה מדהימה, אני שמח שהצלחתי לעזור לחברים שלי. היה משחק פחות טוב שלנו, אבל אנחנו ממשיכים הלאה. לא היה לנו מה להפסיד, הייתה דקה 90, ראיתי את הסיטואציה, עליתי וכבשתי. זה ניצחון מתוק".

מאמן אשדוד רן בן שמעון: "בספורט זה פעם הולך לצד שלך ופעם לצד השני והיום זה יכול היה ללכת לצד שלנו. היה משחק מצוין שלנו. אנחנו צריכים לשפר את קבלת ההחלטות בחלק הקדמי. אנחנו צריכים לבנות DNA כדי להפוך לקבוצת צמרת. יש פה חומר מצוין וכדורגל כיפי. זה הפסד צורם וכואב מאוד שחותך בפנים משהו. היו דברים מדהימים במשחק הזה, אשדוד צריכה ללכת לפלייאוף התחתון ומגיעה אחרי שהייתה עדיפה גם נגד מכבי חיפה וגם נגד בית"ר. שאפו לחבר'ה, כל הכבוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully