וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות בחדר ההלבשה ו"נקמה ספורטיבית": בני יהודה בטירוף

4.3.2020 / 8:01

אלישע לוי והשחקנים חגגו את העלייה לחצי גמר הגביע: "באנו לשחק על כל הקופה וזה הצליח". המאמן: "אני לא צריך להזכיר מה אומר גביע לבני יהודה". סגס תאמבי: "השאיר את העונה שלנו בחיים"

יוטיוב

בווידאו: יוסי בניון רואה כרטיס אדום במשחק ראווה

בבני יהודה הייתה סוג של התפרקות אחרי הניצחון אמש (שלישי) 0:2 על הפועל חיפה והעלייה לחצי גמר הגביע. שחקנים בקבוצה אמרו: "מי שהיה רואה את חדר ההלבשה אחרי המשחק בשבת היה מבין מה עשינו היום, שחקנים היו עם הראש באדמה, מפורקים, לא הוציאו מילה. באנו לשחק על כל הקופה וזה הצליח, לא היה לנו יותר מה להפסיד". אמש, השחקנים כבר לא היו עם הראש באדמה אלא חגגו בחדר ההלבשה ועם האוהדים כמובן.

סגס תאמבי הוסיף: "גם במשחק הקודם נגד הפועל חיפה שלטנו אבל לא הצלחנו להבקיע, שמח שהפעם הצלחנו. כאב לנו מאוד שלא עלינו לפלייאוף, הרגשנו אחרי המשחק סוג של נקמה ספורטיבית. זה השאיר את העונה שלנו בחיים, אני מקווה מאוד שנלך עד הסוף, אני מאוד מאמין שאפשר להגיע עד הסוף, יש לנו שחקנים טובים ואופי ואנחנו מאוד מאמינים".

על הפלייאוף התחתון הוסיף: "יש לנו עוד מה לעשות בעונה הזאת, משלמים לנו כסף כדי לתת את 100 אחוז וזה מה שנעשה בכל משחק ומשחק".

אלישע לוי מאמן בני יהודה עם מוחמד גדיר. אדריאן הרבשטיין
לא הולכים לים. אלישע לוי מרוצה/אדריאן הרבשטיין

מניקיטה ועד גולסה: סיכום העונה הסדירה של פודקאסט הפודיום

אלישע לוי אמר בסיום: "הקושי היה להרים את הקבוצה בשלושה ימים, הייתה אכזבה גדולה מאוד אחרי שלא הצלחנו לעלות לפלייאוף העליון. הגענו בלי שני שחקנים, שינינו את המערך ובאנו מהרגע הראשון כמו שצריך. היו לנו הרבה הזדמנויות להבקיע, ניצחנו 0:2 אבל היינו שווים הרבה יותר. לא צריך להזכיר מה אומר גביע לבני יהודה, אני שמח שהצלחנו להגיע לחצי".

על המעבר לשלושה בלמים אמר: "אנחנו תמיד עושים התאמות. הפועל חיפה קבוצה מצויינת עם שחקנים איכותיים בחלק הקדמי, היה חשוב לעצור אותה ואז לצאת נכון מהצדדים ומשם באמת הגיעו ההזדמנויות. זה שיש לנו חצי גמר זאת מטרה גדולה, עד אז אנחנו לא הולכים לים, נעשה הכל כדי להיות טובים בפלייאוף התחתון, נשלב גם כמה צעירים שיצברו נסיון ונעשה את הכי טוב עבורנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully