וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: הפועל ירושלים ניצחה 78:91 את פריסטרי

טיישון תומאס (16) הוליך את הירושלמים ל-0:1 בסדרת שמינית גמר הפלייאוף במפעל של פיב"א. תמיר בלאט נפצע בכתפו ולא שב לפרקט. 5 נקודות לטרי בבכורה שנערכה ללא קהל

ג'יימס פלדין, הפועל ירושלים, מול דיאנדרה קיין, פריסטרי. ברני ארדוב
פתחו ברגל ימין. פלדין מול דיאנדרה קיין/ברני ארדוב

לעיני אולם ריק, בשל הוראת משרד הבריאות נוכח בהלת הקורונה בארץ, גברה הפועל ירושלים 78:91 על פריסטרי במשחק הראשון בשמינית גמר הפלייאוף במסגרת ליגת האלופות של פיב"א. השחקנים של עודד קטש פתחו באופן מעט מהוסס את המשחק, אך השתלטו על העניינים לקראת סיום הרבע הראשון ואף ברחו ליתרון דו ספרתי.

היוונים ענו בריצת 0:11 לקראת סיום המחצית הראשונה ואף עלו ליתרון 51:54 במהלך הרבע השלישי, אך המארחת התעשתה וחזרה ליתרון דו ספרתי בפתיחת הרבע המכריע, אותו לא שמטה את הסיום. טיישון תומאס (16 ו-7 ריבאונדים) הוליך חמישה שחקנים מקומיים שקלעו בספרות כפולות, כשעמנואל טרי רשם 5 נקודות בהופעת הבכורה שלו בקבוצה מהבירה.

קלעו להפועל ירושלים: טיישון תומאס 16 (7 ריבאונדים), ג'יימס פלדין (5 אסיסטים) ושלווין מאק (5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים) 15 כל אחד, ג'ייקובן בראון (8 אסיסטים) 13, סולימאן בריימו 11, ג'ון הולנד 9, עמנואל טרי 5, נמרוד לוי 3, תמיר בלאט ועידן זלמנסון 2 כל אחד.

הרבו לקלוע לפריסטרי: יאניק מוריירה 20 (11 ריבאונדים), וויליאם האצ'ר ודיאנדרה קיין 13 כל אחד.

טיישון תומאס, הפועל ירושלים, מול יאניק מוריירה, פריסטרי. ברני ארדוב
הוליך את רשימת הקלעים של ירושלים. טיישון תומאס/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1:

היוונים פתחו טוב ולא התקשו לעשות נקודות בצבע הירושלמי. שלשה של ג'ון הולנד העניק יתרון ראשון להפועל ירושלים, 10:11, אך ארבע נקודות רצופות של פריסטרי גרמו לעודד קטש לבקש פסק זמן, לאחר שלא אהב את פתיחת המשחק של קבוצתו. ריצת 0:11 של המארחת קבעה 17:25 לירושלים, שהידקה את ההגנה וסיימה חזק את הרבע, שהסתיים ב-18:25 לירושלים.

רבע 2:

המארחת פתחה את הרבע בהאלי הופ נהדר לשחקן הרכש החדש עמנואל טרי, שהראה מעט מהיכולות האתלטיות שלו. ג'יימס פלדין הריץ את הירושלמים ליתרון דו ספרתי, אך היוונים העלו הילוך בהגנה והצליחו להקטין למינוס חמש, 41:36. שחקניה של פריסטרי לא עצרו והשלימו ריצת 0:11. 46:48 לירושלים במחצית.

עוד בוואלה!

סימני שאלה בעונה גדולה: על הבעיות שמטרידות את מכבי תל אביב

לכתבה המלאה
עמנואל טרי שחקנה שלהפועל ירושלים. ברני ארדוב
ערך הופעת בכורה בהפועל ירושלים. עמנואל טרי/ברני ארדוב

רבע 3:

הפועל ירושלים עלתה למחצית השנייה ללא תמיר בלאט שנפגע בכתפו, והמארחת תיאלץ להסתדר ללא רכזה הישראלי הערב. פריסטרי המשיכה היכן שעצרה בסיום הרבע השני והשיבה לעצמה את היתרון. שלווין מאק וג'ייקובן בראון נכנסו לעניינים בירושלים, והחזירו את היתרון למקומיים, שסיימו את הרבע השלישי ביתרון 67:72.

רבע 4:

שתי שלשות רצופות בפתיחת הרבע המכריע החזירו את הפועל ירושלים ליתרון דו ספרתי, וגרמו למאמן היווני להזעיק פסק זמן כשאנחנו דקה וחצי בלבד בתוך הרבע. ירושלים לא איפשרה לאורחת לרוץ פעם נוספת ושמרה על יתרונה הנוח. 78:91 להפועל ירושלים בסיום, שעלתה ל-0:1 בסדרת שמינית הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully