וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - הפועל באר שבע: חזיזה חוזר להרכב, אבוקסיס עם שלושה בלמים

אחרי ה-0:4 המוחץ בליגה, הירוקים חוששים: "באר שבע תראה אחרת". חבשי בתמונת ההרכב, גאנם יפתח אצל האורחת אם שהר ייעדר (ד', 20:15, 5+ לייב)

רבע הגמרהסתיים09/03/2020
מכבי חיפה
  • ארד (22)
2:1
  • (35) ויטור
  • (62) שהר
הפועל באר שבע
צילום: לילך וייס עריכה: נועה לוי

מכבי חיפה

מכבי חיפה השלימה את הכנותיה למשחק הגביע הגביע מחר (רביעי, 20:15, 5+ לייב) מול הפועל באר שבע. למרות התבוסה שהנחילו ביום ראשון לקבוצה של יוסי אבוקסיס, בחיפה לא מקלים ראש ביריבה ובמועדון אף ציינו שקיים חשש רציני מהמשחק. "בגביע אין הזדמנות לתקן ומכאן החשש הגדול", הסביר גורם במועדון, "באר שבע תגיע בניסיון להחזיר את הכבוד שלה ונראה קבוצה שונה".

המאמן מרקו בלבול לא צפוי לבצע שינויים גדולים. דולב חזיזה צפוי לחזור להרכב בעוד שבהגנה ישנה התלבטות האם להכניס את עאיד חבשי להרכב על חשבון אחד הבלמים. עופרי ארד וירדן שועה ינסו להימנע מכרטיס צהוב שימנע מהם ליטול חלק במשחק העונה נגד מכבי חיפה בעוד כשבועיים.

עד כה הבטיחו את מקומם באצטדיון 17,500 אוהדים מתוכם כ-1,500 אוהדים של הפועל באר שבע. הצפי הוא שלמעלה מ-20 אלף צופים יגיעו בסופו של דבר.

הרכב משוער: ג'וש כהן, ארנסט מאבוקה, עופרי ארד,עאיד חבשי (טרנט סיינסברי), סאן מנחם, נטע לביא, יובל אשכנזי, צ'ארון שרי, דולב חזיזה, יאניק וילדסחוט, ניקיטה רוקאביציה.

רמזי ספורי שחקן הפועל באר שבע לפני נטע לביא שחקן מכבי חיפה. לילך וייס רוזנברג
אבוקסיס הזהיר את שחקניו: מול חיפה על טעויות משלמים/לילך וייס רוזנברג

הפועל באר שבע

בהפועל באר שבע עדיין מלקקים את פצעי התבוסה למכבי חיפה שלשום, אך כבר היום (שלישי) יערכו את האימון המסכם למפגש מול הירוקים מחר באצטדיון בחיפה ברבע גמר גביע המדינה.

"דווקא זה שיש לנו אפשרות מהירה לתקן את הבושה, יכולה לעשות טוב", אמר אמש שחקן בקבוצה. "כל שחקן שמושפל וחוטף כזו מפלה, רוצה מהר מאוד להחזיר. המשחק בגביע ייראה אחרת. גם אם נפסיד, זה לא יהיה בתוצאה משפילה כזו". יוסי אבוקסיס הבהיר לשחקנים כי מול מכבי חיפה משלמים מייד על כל איבוד כדור וקבלת החלטה לא נכונה.

מאמצים בקבוצה להכשיר למשחק את בן שהר שמטופל במגוון אמצעים כדי להתגבר על המתיחה הקלה בשריר הירך האחורי. החלוץ כבר עבר טיפול בדיקור כדי לזרז את ההחלמה. במידה ששהר ייעדר, יחליף אותו קייס גאנם. יוסי אבוקסיס גם צפוי לעבור למערך של שלושה בלמים כאשר לואי טהא יפתח בהרכב אחרי תקופה ארוכה. מי שיחסר מחר הוא שחקן הכנף ההולנדי אלטון אקולטסה, שמתח את השריר שלשום וייקח לו זמן להחלים.

הרכב משוער: אוהד לויטה, אור דדיה, לואי טהא, מיגל ויטור, שיר צדק, אורן ביטון, מרואן קבהא, נאור סבג, ז'וזואה, נייג'ל האסלביינק (ניב זריהן), קייס גאנם (בן שהר).

עוד בוואלה!

בבאר שבע מודים שהפער ממכבי חיפה "עצום", ותוהים לגבי הסלחנות של אבוקסיס

לכתבה המלאה

טריוויה

* מפגש הגביע הקודם בין הקבוצות היה בחצי הגמר ב-2016, אז מכבי חיפה ניצחה 1:3 והמשיכה לזכייה בגביע.

* הפועל באר שבע הפסידה למכבי חיפה שש פעמים בגביע וניצחה רק פעמיים: 0:2 בשמינית הגמר ב-1977 ו-0:3 בחצי הגמר ב-2003.

* מכבי חיפה ניצחה בכל חמשת מפגשי הליגה האחרונים בין הקבוצות, כולל 0:4 ביום ראשון האחרון.

* יוסי אבוקסיס יפגוש את דולב חזיזה ויובל אשכנזי ששיחקו אצלו בזכייה בגביע של בני יהודה במאי האחרון. המאמן או צמד השחקנים - מי ייפרד מהגביע?

* הפועל באר שבע משחקת בפעם השלישית העונה במשחק חוץ בגביע מול קבוצה מליגת העל (אחרי שעברה את מ.ס. אשדוד ומכבי נתניה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully