וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה מתכוננת לעוד מפגש מול בני יהודה: סרדל ומשפתי בספק

2.3.2020 / 23:03

אחרי שהבטיחה מול הזהובים מקום בפלייאוף, הקבוצה תנסה להדיח את מחזיקת הגביע ברבע הגמר (ג', 20:15). שחקן: "תואר זה חלום של כולם". מילאלי מייאמבלה הפצוע ייעדר מנגד

צילום: לילך וייס עריכה: נועה לוי

הפועל חיפה

אחרי התיקו מול בני יהודה שהבטיח לה מקום בפלייאוף העליון, בהפועל חיפה רוצים להשלים שבוע חלומי ולרשום גם העפלה לחצי גמר הגביע עם מפגש ביתי נוסף מול אותה יריבה שזכתה בגביע בעונה שעברה.

"הגביע לא פחות חשוב מהפלייאוף העליון", קבע שחקן בקבוצה, "תואר זה חלום של כל שחקן ונעשה הכל כדי להתקדם לחצי גמר". הבעלים יואב כץ עודד את השחקנים בשיחות עימם.

המאמן חיים סילבס שזכה למחמאות גדולות אחרי המשחק מול בני יהודה, צפוי לעלות עם מרבית ההרכב שפתח בשבת. לירן סרדל וגיא משפתי בספק. פרנסיסקו ג'וניור צפוי לפתוח אם סרדל ייעדר, כשאלי בלילתי צפוי להיות זה שייכנס להרכב אם משפתי ייעדר.

לירן סרדל, סער פדידה שחקני הפועל חיפה. קובי אליהו
החגיגות יימשכו גם בגביע? שחקני הפועל חיפה חוגגים/קובי אליהו

בני יהודה

לאחר שלא הצליחה לנצח את הפועל חיפה במחזור סיום העונה ולהעפיל לפלייאוף העליון, בני יהודה תפגוש מחר שוב את שחקנים של חיים סילבס, הפעם בחיפה, במסגרת רבע גמר גביע המדינה, המטרה היחידה שעוד נותרה לחניכיו של אלישע לוי העונה.

המאמן תירגל מספר אופציות בימים האחרונים, כאשר הוא שוקל לעבור למערך של חמישה שחקני הגנה, מערך בו מתן בלטקסה יתופקד כבלם ואילו אמיר רוסתום בצד שמאל. במידה שיפתחו ארבעה בהגנה, אריאל לזמי ישולב בחלק הקדמי על חשבונו של רוסתום. מילאלי מייאמבלה הפצוע ייעדר.

עוד בוואלה!

הפועל חיפה בונה על אירוח הדרבי ומכבי תל אביב: "עשינו הישג עצום"

לכתבה המלאה

הרכבי הקבוצות

שופט: לירן ליאני
אצטדיון: חיפה
קהל: 2370

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully