וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה בונה על אירוח הדרבי ומכבי תל אביב: "עשינו הישג עצום"

1.3.2020 / 9:44

יואב כץ ייאלץ לשלם מענקים בעקבות ההעפלה לפלייאוף העליון, אך בונה על הכנסות ממכירת כרטיסים. המאמן חיים סילבס צפוי להמשיך, אך בסביבת המועדון מזהירים שכל עוד אין חוזה חתום, זו לא עובדה מוגמרת

צילום: ברני ארדוב

כבר בתחילת העונה הציב הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ את הפלייאוף העליון כמטרה העיקרית העונה. השחקנים ניצלו זאת כדי להכניס לחוזיהם מענקים על השגת המטרה וכעת כץ ייאלץ לשלם לא מעט מענקים. עם זאת, כץ צפוי לעשות רווח של כ-2.5 מיליון שקלים אחרי ניכוי תשלום המענקים וזאת ממכירת כרטיסים וזכויות שידור.

חיים סילבס מאמן הפועל חיפה עם שחקניו. קובי אליהו
עם הראש כבר בגביע. שחקני הפועל חיפה חוגגים/קובי אליהו

בחיפה בונים על אירוח הדרבי ומכבי תל אביב כהכנסה העיקרית. "השגנו את המטרה שלנו וזה חשוב מאוד ליוקרה של המועדון", קבע אחד השחקנים, "הייתה לנו עונה מטורפת. ההישג הזה הוא עצום ואנשים לא מבינים עד כמה לאור כל הפציעות שקרו לנו במהלך העונה".

כעת, בחיפה רוצים לרשום פלייאוף טוב וכן לנסות לזכות בגביע המדינה, שם תפגוש הקבוצה את מחזיקת הגביע בני יהודה ביום שלישי. המאמן חיים סילבס צפוי להמשיך בעונה הבאה, אך בסביבת המועדון אמרו שמקרי העבר מוכיחים שעד שסילבס לא חתום על חוזה שום דבר לא סגור.

בעניין אחר, המועדון יוצא הבוקר במבצע מנויים לחמשת משחקי הפלייאוף העליון במחיר מיוחד של 200 שקלים ליציע המזרחי ו-250 ליציע הכסף. המועדון הוזיל את מחירי הכרטיסים למשחק גביע המדינה מול בני יהודה ביום שלישי: 40 שקלים ביציע המזרחי ו-50 ליציע הכסף.

שחקני הפועל חיפה חוגגים. קובי אליהו
קדימה לפלייאוף/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully