וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים סילבס אישר שימשיך בהפועל חיפה: "הישג שנותן סימן קריאה לשנה קשה"

29.2.2020 / 22:12

המאמן חגג את ההעפלה לפלייאוף העליון ודיבר גם על התקופה הקשה: "היתה לנו נפילה גדולה מאוד, מודה ליואב כץ שהאמין ברגעים הקשים. הוא נתן לי את הרוח הגבית"

לירן סרדל, סער פדידה שחקני הפועל חיפה. קובי אליהו
חגיגות הפלייאוף העליון. סרדל ופדידה בטירוף/קובי אליהו

בפעם השנייה בעידן יואב כץ והשנייה בשלוש העונות האחרונות, הפועל חיפה עלתה לפלייאוף העליון אחרי 0:0 מול בני יהודה. הזהובים קטעו אמנם רצף של שישה הפסדי בית, אבל יהיו הפעם בפלייאוף התחתון אחרי שנתיים בין שש הראשונות.

חיים סילבס מאמן הפועל חיפה עם דור מלול. קובי אליהו
ממשיך בהפועל חיפה. חיים סילבס חוגג/קובי אליהו
שחקני הפועל חיפה חוגגים בחדר ההלבשה. אתר רשמי הפועל חיפה, אתר רשמי
הפועל חיפה חוגגת בחדר ההלבשה/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל חיפה

חיים סילבס אישר שימשיך לעונה נוספת כמאמן הפועל חיפה ואמר: "יואב אמר לי עוד לפני כן שאני ממשיך, היה רצון להמשיך יחד. אני שמח על ההישג כי זה נותן סימן קריאה לשנה מאוד קשה, ארוכה ומטלטלת. הייתה לנו באמצע נפילה מאוד גדולה, אבל הראינו שוב שאנחנו מסוגלים להביא את התוצאה הנדרשת. מגיע לכולם ובראש בראשונה לאוהדים וליואב כץ שגם ברגעים הקשים תמיד מאמין. הוא נתן לי את הרוח הגבית כל הזמן, גם כשדיברו על המעמד שלי. אני מקדיש לו את זה ובטוח שהוא ראה אותנו מחו"ל ושמח מאוד. כבר תקופה ארוכה שאנחנו משחקים על תוצאה ואני רוצה להודות לצוות שלי ולשחקנים. עמדנו במטרה ועשינו את זה כמו שצריך. נשמח היום ובעוד שלושה ימים נתפנה למטרה הבאה".

אלישע לוי אמר בסיום: "אין לי טענות לשחקנים, הגענו למצב שלא היינו תלויים בעצמנו. לא יצרנו מספיק, בטח איך שהתפתחה המחצית השנייה. לא קיבלנו החלטות נכונות בחלק הקדמי, למרות ששלטנו ברוב שלבי המשחק. לא עשינו משהו כדי לפצח את ההגנה שלהם. זה לא הספיק הפעם. השחקנים עשו את המקסימום ואנחנו הולכים הלאה. יש לנו רבע גמר גביע ביום שלישי, נתארגן והראש שם".

לירן סרדל שחקן הפועל חיפה. קובי אליהו
במרכז החגיגות. לירן סרדל/קובי אליהו
שחקני הפועל חיפה חוגגים: עדן בן בסט עם דור מלול. קובי אליהו
עדן בן בסט חוגג עם דור מלול/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully