וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם שחקני מכבי חיפה כבר תוהים: למה אף אחד לא מדבר על מרקו בלבול?

2.3.2020 / 8:06

אחרי ה-0:4 הגדול על באר שבע, הירוקים משבחים את ההולנדים ש"הפכו ליתרון על כל קבוצה" ומרוצים המאמן: "גם הקהל והתקשורת צריכים לפרגן לו". חשש לקראת משחק הגביע: "זו לא תהיה אותה באר שבע"

צילום: לילך וייס עריכה: נועה לוי

עיקרי הדברים

- במכבי חיפה משבחים את ההולנדים: "כשהם בכושר, זה יתרון על כל קבוצה"

- בקבוצה חוששים לקראת משחק הגביע ביום רביעי: "זו לא תהיה אותה באר שבע"

- גם השחקנים כבר מתחילים לתהות: מתי מרקו בלבול יקבל את הקרדיט שהוא ראוי לו?

- נטע לביא מתעקש: הכרטיס הצהוב לא היה מכוון. ארד יחליפו נגד הפועל תל אביב?

seperator

1. "וילדסחוט ושרי בכושר הם יתרון עצום על כל קבוצה"

שמחה גדולה במכבי חיפה אחרי ה-0:4 אמש (ראשון) על הפועל באר שבע. השחקנים חגגו במשך דקות ארוכות עם עם הקהל שהגיע למשחק הרדיוס בנתניה, וגם הבעלים יעקב שחר הגיע לאזור חדרי ההלבשה כדי לעודד ולתמוך בשחקנים ובצוות המקצועי.

בקבוצה החמיאו בעיקר לצמד ההולנדים צ'ארון שרי ויאניק וילדסחוט ששוב הוכיחו כמה הם חשובים כשכל אחד מהם כבש. "כששניהם בכושר טוב זה יתרון עצום על כל קבוצה, אין ספק בזה", אמרו במועדון. "שרי היה בתקופה לא טובה אבל צריך לתת לצוות את הקרדיט על כך שנתנו לו את כל התמיכה כדי לחזור לעצמו".

גם ניקיטה רוקאביציה והמחליפים ירדן שועה ודולב חזיזה זכו למחמאות גדולות. מלבד השמחה על היכולת והנצחון בחיפה בעיקר מרוצי מכך שמאבק האליפות נשאר חי והפער עומד על שש נקודות בלבד עם הכניסה לפלייאוף העליון. "אסור לנו לשמוט יותר מדי נקודות אם אנחנו רוצים ללכת עד הסוף. המטרה שלנו היא כל משחק מחדש להגיע הכי מוכנים שיש", אמר אחד השחקנים בקבוצה.

עוד בוואלה!

אחרי שצפו במכבי חיפה, במכבי תל אביב מבינים: "חייבים להרים את הרמה"

לכתבה המלאה
יאניק וילדסחוט שחקן מכבי חיפה. טל לוי
כאב ראש לכל יריבה. וילדסחוט/טל לוי

2. חשש לקראת משחק הגביע: "זו לא תהיה אותה באר שבע"

ביום רביעי מכבי חיפה תפגוש שוב את אותה הפועל באר שבע במסגרת רבע גמר גביע המדינה, וגורמים במועדון ציינו עד כמה הם מודאגים מאותו משחק. "באר שבע לא תהיה אותה קבוצה ביום רביעי", אמרו במועדון. "אין ספק שיש חשש גדול אצלנו מהמשחק, אבל אנחנו בטוחים שהצוות יכין את הקבוצה כמו שצריך". גם בקרב השחקנים רחוקים מלזלזל בבאר שבע עכשיו, למרות התוצאה אמש. "בגביע זה יהיה משחק חדש ושונה לחלוטין. הם ירצו לבוא ולהחזיר מהר את הכבוד. אנחנו צריכים להתנתק מכל מה שמסביב ולבוא לעשות את העבודה הרגילה שלנו", אמר אחד השחקנים.

שחקני מכבי חיפה חוגגים. לילך וייס רוזנברג
מתכוננים לסרט אחר ברביעי. שחקני מכבי חיפה חוגגים/לילך וייס רוזנברג

3. גם השחקנים תוהים: מתי בלבול יקבל קרדיט ראוי?

לא מעט ביקורות סופג מרקו בלבול לאורך העונה, אבל אתמול אחרי עוד הצגה של הקבוצה שלו המאמן זכה למחמאות גדולות. בלבול שעומד על יותר מ-75 אחוזי הצלחה העונה זכה למחמאות גם מאנשי מכבי חיפה בסיום. "מרקו צריך לזכות למחמאות גם מהתקשורת והקהל", אמר אחד השחקנים. "בסופו של דבר אנחנו עושים עונה מצוינת עד עכשיו, והיא יכולה להפוך לחלומית".

מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול. לילך וייס רוזנברג
איש המפתח? בלבול/לילך וייס רוזנברג

4. נטע לביא ומכבי חיפה מבהירים: הכרטיס הצהוב לא היה מכוון

ארבעה שערים נכבשו אמש אך חמש פעמים חגג הקהל של מכבי חיפה כאילו הובקע גול. הפעם החמישית הייתה כאשר נטע לביא ספג כרטיס צהוב שיגרום לו להיעדר נגד הפועל תל אביב במחזור הראשון של הפלייאוף ובעיקר הסיר את העננה האפשרית של היעדרות נוספת מול מכבי תל אביב. לביא יצא מחדרי ההלבשה אתמול ואמר לחבריו: "אני לא מבין למה היו חגיגות. לא רציתי לקבל צהוב".

כמובן שבחיפה לא יבכו על הצהוב של לביא, אבל מצד שני התעקשו בקבוצה שלא ניתנה לקשר הוראה לקבל כרטיס צהוב בכוונה. הראיה לכך, כביכול, היא השלב המאוחר שבו לביא ספג את הצהוב. בשורה התחתונה לביא וסאן מנחם ייעדרו מהמשחק הראשון בפלייאוף, ובלבול יצטרך למצוא פתרונות. איקוום אוטין צפוי לפתוח במקום מנחם ובלבול יחליט האם להציב את עופרי ארד כקשר אחורי או שמא לתת ליובל אשכנזי ומקסים פלקושצ'נקו לפתוח באמצע.

אגב, ירדן שועה ועופרי אד נשארו בסיכון לקראת משחק העונה נגד מכבי תל אביב ואם יספגו צהוב נגד באר שבע בגביע יחמיצו את הדו קרב.

נטע לביא שחקן מכבי חיפה לפני ז'וזואה שחקן הפועל באר שבע. לילך וייס רוזנברג
האוהדים חגגו את הצהוב כמו גול. נטע לביא/לילך וייס רוזנברג

5. עוואד מתוסכל, אבל בקבוצה בונים עליו לגביע

בסיום המשחק ניראה מוחמד עוואד מאוכזב מאוד. החלוץ לא אוהב את הדקות המועטות שהוא מקבל וזה לא סוד שהוא מתוסכל ממעמדו בקבוצה. בסיום המשחק עוד נראה סגן הנשיא עוזי מור מעודד את עוואד ובחיפה עורכים איתו שיחות עידוד באופן קבוע - בתקווה שבגביע יקבל דקות רבות ויספק את הסחורה.

עד עכשיו נמכרו למשחק הגביע 13 אלף כרטיסים, ובמכבי חיפה מאמינים שאחרי הניצחון הגדול אמש תהיה התעוררות גדולה מצד האוהדים שתסתכם בלמעלה מ-20 אלף אוהדים ביציעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully