וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שצפו במכבי חיפה, במכבי תל אביב מבינים: "חייבים להרים את הרמה"

2.3.2020 / 7:47

איביץ' יגביר את הקצב באימונים לקראת פתיחת הפלייאוף העליון, השחקנים מבינים: "אם לא נרים את עצמנו עכשיו, נצטער על זה בסוף העונה"

צילום: ברני ארדוב

במכבי תל אביב עקבו אמש (ראשון) אחרי המשחק בין מכבי חיפה להפועל באר שבע וקיוו שהמזל שהיה עימם שלשום בניצחון על מכבי נתניה, יימשך באותו האיצטדיון והפועל באר שבע תוציא נקודות, אבל הניצחון המרשים של מכבי חיפה 0:4, חידד את הצורך להרים את הרמה עם הכניסה לעשרת המשחקים בפלייאוף העליון.

אחרי ששלשום רשמו שחקניו את המשחק הכי גרוע שלהם העונה, מתכוון המאמן ולאדן איביץ' ללחוץ יותר בשבוע האימונים הקרוב כדי להביא את מכבי תל אביב לתצוגה אחרת לגמרי מול הפועל חיפה. אחד המשחקים הטובים ביותר של מכבי תל אביב העונה היה מול הפועל חיפה בבלומפילד בסיבוב הראשון. במשחק שנערך בסמי עופר בסיבוב השני סיימה מכבי תל אביב בתיקו 1:1 אחרי שער השוויון של נס זמיר בתוספת הזמן. "אנחנו חייבים להרים את רמת המשחק שלנו ולשחק כדורגל הרבה יותר טוב בפלייאוף", אמר אמש שחקן בקבוצה. "יהיו קרבות חזקים מאוד בפלייאוף עם שני דרבים תל אביבים ומפגשים מול מכבי חיפה ובית"ר ירושלים. אם לא נרים עכשיו את עצמנו, נצטער בסוף העונה".

ולאדן איביץ' שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
ירים קצב באימונים. איביץ'/דני מרון

על אף היכולת הרעה שלשום ולאור הקבוצות שהגיעו לפלייאוף העליון, יצאו אתמול במכבי תל אביב במיני-מנוי של חמשת משחקי הבית בפלייאוף. לקבוצה יש 19 אלף מינויים ובמועדון מכוונים למכירה של 3,000 מיני מנויים למשחקי הפלייאוף כאשר המחירים נעים בין 500 שקל לחמשת המשחקים לשערים 7 ו-8 ועד 2,500 שקל לכל המשחקים בפלייאוף לשער 1.

במועדון גם מעריכים שהעובדה כי החורף כבר מאחורינו וכי קרוב לוודאי שימי הגשם קרובים להסתיים, יביאו לכך שהרבה אוהדים יממשו את ההזדמנות שלהם להצטייד בכרטיסים לכל המשחקים האטרקטיביים שנותרו. מאחר שמכבי תל אביב חייבת לשמור את שערים 4-5 לטובת אוהדי הקבוצות האורחות, מלאי המיני מינויים מוגבל ל-3,000 בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully