וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלבול: "עושים עונה פנטסטית". שהר ואקולטסה בספק לרבע גמר הגביע

מאמן מכבי חיפה התגאה לאחר ה-0:4: "עשינו את המשחק קל". דאגה בהפועל באר שבע מהפציעות של שחקני ההתקפה לקראת יום רביעי, אבוקסיס: "האיבודים הפסידו לנו את המשחק"

שחקני מכבי חיפה חוגגים. לילך וייס רוזנברג
חגיגה ירוקה בנתניה/לילך וייס רוזנברג

מכבי חיפה סיפקה הערב (ראשון) את אחד ממשחקיה הטובים ביותר העונה, כשהביסה את הפועל באר שבע 0:4 במשחק הרדיוס בנתניה, במשחק שנעל את העונה הסדירה בליגת העל. ניקיטה רוקאביציה כבש את שערו ה-18 העונה (15), צ'ארון שרי (18), יאניק וילדסחוט (57) ודולב חזיזה (81) הוסיפו ודאגו לתוצאה גדולה, לפני המפגש בין השתיים ברבע גמר גביע המדינה ביום רביעי הקרוב.

אם זה לא מספיק, הרי שליוסי אבקוסיס יש כאב ראש גם בשל המתיחות בשרירי של אלטון אקולטסה ובן שהר, שהוחלפו ונמצאים בספק למשחק הגביע. אצל הירוקים, ספגו סאן מנחם ונטע לביא כרטיס צהוב חמישי ולא ישחקו נגד הפועל תל אביב בפתיחת הפלייאוף, אבל יעמדו לרשות הקבוצה במשחק העונה מול מכבי תל אביב שבוע לאחר מכן.

ירדן שועה שחקן מכבי חיפה עם דולב חזיזה. לילך וייס רוזנברג
לא יכול היה להשלים 90 דקות לדברי מאמנו. דולב חזיזה, משמאל, עם ירדן שועה/לילך וייס רוזנברג

מרקו בלבול אמר בסיום: "משחק מצוין שלנו. אני מרוצה מההופעה של השחקנים, מהנחישות והפוקוס שלהם במשחק לא קל מול יריבה חזקה. עשינו את המשחק יותר קל בזכות מחצית ראשונה מצוינת, ואני שמח שסיימנו בצורה טובה. מגיע לקהל שלנו הופעה כזו אחרי שבאו מחיפה לכאן. יש לי שיקולים רבים בקבלת ההחלטות, אני מנסה לעשות את ההתאמות לכל משחק. ידענו שדולב חזיזה לא יוכל לשחק 90 דקות גם היום וגם ברביעי, זו הייתה החלטה פיזית. כולם עשו מאמץ אדיר, עשינו גולים יפים ומהלכים יפים. אני שמח מאוד. אנחנו משחקים כדורגל מצוין ברוב המשחקים, אני מאוד אוהב את הגישה של השחקנים. הם אלה שעושים עונה פנטסטית עד עכשיו".

על הצהוב התשיעי של נטע לביא והאם היה מכוון, אמר המאמן: "אני רק יכול להגיד שנטע הוא שחקן מאוד חשוב שהיה פנטסטי היום. הוא קיבל כרטיס צהוב וגם סאן מנחם, ושניהם לא ישחקו נגד הפועל תל אביב".

מלך השערים ניקיטה רוקאביציה אמר בסיום: "היו לי גם כמה החמצות, יכולתי להיות עם יותר שערים. עשינו ניצחון חשוב והפנים ליום רביעי. הנבחרת היא משהו מיוחד עבורי, תמיד אהיה גאה לשחק במדי אוסטרליה, אבל הדבר הכי חשוב היה המשחק הערב. כולנו באנו מרוכזים ועשינו את זה. נצטרך להתאושש לקראת משחק הגביע. אליפות? אנחנו לוקחים את זה משחק אחר משחק ומנסים לעשות את הטוב ביותר. אני נהנה מהכדורגל, אני שמח, יש כאן חבורה טובה ומוכשרת של שחקנים".

עוד בוואלה!

מכבי חיפה הביסה את הפועל באר שבע 0:4

לכתבה המלאה
מאמן הפועל באר שבע יוסי אבוקסיס. לילך וייס רוזנברג
בכל זאת ראה דברים טובים. יוסי אבוקסיס/לילך וייס רוזנברג

יוסי אבוקסיס, מאמן הפועל באר שבע: "נראה את המשחק, ננתח אותו. גם בהפסד הקשה הזה ראיתי הרבה דברים טובים. שילמנו על שתי טעויות של חוסר ריכוז בדקה ה-18 במתפרצת, ופה בעצם נגמר המשחק עם השער השני. היינו שווים שער אחד לפחות עד המחצית, אבל לאחר מכן כשאתה נותן למכבי חיפה שטחים אז היא מסוכנת והשער השלישי סגר עניין. איבדנו הרבה כדורים, זה מה שקרה בגול הראשון והשני. מבחינה התקפית היו הרבה דברים יפים, אבל האיבודים הפשוטים הפסידו לנו את המשחק. אי אפשר לאבד כדורים במרכז השדה ברמות האלה".

לקראת משחק הגביע ביום רביעי הוסיף: "נחשוב ונראה מה עושים, נשתדל להיראות הרבה יותר טוב. ברגע שהתוצאה כבר הוכרעה, רציתי להוציא את מיגל ויטור כי קשה לו לשחק שני משחקים מלאים בשלושה ימים, ועברנו לשלושה בלמים כדי לעצור את הסחף. גם בשיטה הזו איבדנו יותר מדי כדורים במרכז השדה ובהגנה, ואי אפשר לעשות את זה מול מכבי חיפה בעונה כזאת".

המגן שון גולדברג אמר בסיום: "מבאס, מאכזב, אנחנו עוד צריכים לעכל את זה. לשמחתי אין הרבה זמן כי יש משחק חשוב ביום רביעי, צריכים להרים את הראש מהר ולהתרכז בו. ננתח את הדברים, נסיק את המסקנות ונעשה הכנה טובה למשחק הגביע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully