וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון וייסמן הגיע ל-20 שערי ליגה, מכבי תל אביב נותרה בין 4 הבלתי מנוצחות של אירופה

חלוץ וולפסברגר כבש ב-0:4 על סט. פולטן ורחוק כעת רק שני שערים מהשיא של שחקן ישראלי באירופה. שחטאר הפסידה לראשונה ורשימת המתחרות של אלופת ישראל התקצרה. אלחמיד חזר לסגל סלטיק, ניצחונות להרוש וסייף

אצטדיון סן סירו אחרי ביטול המשחק בין אינטר לסמפדוריה, צילום: רויטרס

בווידאו: דחיית משחקי סרייה A בשל נגיף הקורונה

שון וייסמן העלה הערב (ראשון) את מאזנו בליגה האוסטרית ל-20 שערים העונה ורחוק רק שני שערים מהשיא של ישראלי באירופה, ששייך למונס דאבור - 22 שערים במדי זלצבורג, גם כן בליגה האוסטרית לפני שנתיים. וייסמן מצא את הרשת בדקה ה-66 עם השני של וולפסברגר בניצחון החוץ 0:4 על נועלת הטבלה סט. פולטן וכאמור מתקרב לשיא של ליגיונר ביבשת אירופה. השיא הכללי של ליגיונר שייך כמובן לערן זהבי, שכבש 29 שערים במדי גוואנגז'ו R&F בעונה האחרונה בסין.

שון וייסמן שחקן וולפסברגר. GettyImages
שון וייסמן כובש הערב/GettyImages

* לודוגורץ, הקבוצה הבולגרית בה משחקים טאלב טואטחה, דן ביטון ומאוויס צ'יבוטה, ערכה בדיקות לכל שחקניה ולכל אנשי המועדון שחזרו ממילאנו אחרי ההפסד 2:1 לאינטר בליגה האירופית. על פי הודעת המועדון, כל הבדיקות העלו ממצאים שליליים ואף אחד מהשחקנים לא חלה בנגיף שמבהיל את העולם כולו בימים אלה, אבל היום נערכות בדיקות נוספות ובכל מקרה משחק הליגה מול ארדה שתוכנן להיערך אחר הצהריים, נדחה ל-18 במרץ כאמצעי זהירות.

* שחטאר דונייצק, עדיין ללא מנור סולומון הפצוע, רשמה את הפסדה הראשון העונה בליגה האוקראינית - 1:0 אצל וורסקלה. בכך יצאה הקבוצה מרשימת הבלתי מנוצחות של הכדורגל האירופי העונה, כפי שיצאה אמש ליברפול. מי שנמצאות עדיין במאבק עם מכבי תל אביב (26 משחקים ללא הפסד בליגת העל) הן אולימפיאקוס (25 משחקים ללא הפסד ביוון), לודוגורץ (22 משחקים ללא הפסד בבולגריה) ויורופה (16 משחקים ללא הפסד בגיברלטר).

מאוויס צ'יבוטה שחקן לודוגורץ, בדיקות קורונה. אתר רשמי לודוגורץ, אתר רשמי
הכול בסדר. מאוויס צ'יבוטה/אתר רשמי, אתר רשמי לודוגורץ

* ביברס נאתכו השלים 90 דקות בדרבי החם והטעון של בלגרד, בו פרטיזן חילצה 0:0 מהאלופה הכוכב האדום בחוץ ונותרה במרחק של 11 נקודות ממנה בקרב על התואר בסרביה.

* חאתם עבד אלחמיד חזר לסגל של סלטיק אחרי כמעט ארבעה חודשים וישב על הספסל בניצחון 0:1 על סט. ג'ונסטון בחוץ במסגרת הגביע הסקוטי. ניר ביטון פתח כבלם וספג כרטיס צהוב בדקה ה-45.

* אריאל הרוש פתח בשערה של ספרטה רוטרדם, שהביסה בקלות 1:5 בבית את אמן ונותרה לפניה במקום ה-11 בליגה ההולנדית אחרי 25 מחזורים.

אריאל הרוש שוער ספרטה רוטרדם. GettyImages
נכנע פעם אחת. אריאל הרוש הערב/GettyImages

* בוריס קליימן שמר על שער נקי כשפראלימני הביסה בבית 0:3 את אולימפיאקוס ניקוסיה בקרב תחתית בליגה הקפריסאית.

* קני סייף רשם הופעה שנייה במדי לכיה גדנסק, כשנכנס כמחליף בדקה ה-69 בניצחון החוץ 1:2 על קורונה קיילצה בליגה הפולנית.

* עדן שמיר שיחק ארבע דקות כמחליף בהפסדה של סטנדרד ליאז' 2:0 בחוץ לשרלרואה בליגה הבלגית.

* טל כחילה נותר על הספסל של אטרומיטוס ולא שותף בניצחון החוץ 1:2 על אריס סלוניקי בליגה היוונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully