וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד סיימה ב-1:1 עם אברטון, טוטנהאם הפסידה 3:2 לוולבס

קלברט לואין ניצל שגיאה איומה של דה חאה (3), ברונו פרננדש איזן (31), שער ניצחון של הטופיז נפסל על ידי VAR בתוספת הזמן. התרנגולים נחלו הפסד שלישי רצוף, הזאבים עלו למקום השישי

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

בווידאו: השחקנים הבולטים בכדורגל העולמי שמסיימים חוזה בקיץ

עוד לפני גמר גביע הליגה, נערכו הערב (ראשון) שני משחקים נוספים בפרמיירליג, שם המאבק על הטופ 5 הולך ותופס תאוצה, ולאו דווקא כי כל המעורבות בו מנצחות. מנצ'סטר יונייטד סיימה ב-1:1 עם אברטון, בעוד טוטנהאם המשיכה לפשל והפסידה בביתה 3:2 לוולבס.

seperator

אברטון - מנצ'סטר יונייטד 1:1

השדים האדומים הגיעו לגודיסון פארק, בו הושפלו עם 4:0 אשתקד, במומנטום חיובי - אחרי 0:3 על ווטפורד ו-0:5 על קלאב ברוז' בשבוע שעבר. רצף המשחקים ללא הפסד אמנם התארך לו לשמונה, אולם ההזדמנות לצמק את הפער מצ'לסי שבמקום הרביעי לנקודה בלבד התפספסה. דוד דה חאה ביצע שגיאה גדולה בדקה השלישית, כשהתמהמה עם הכדור ואז בעט אותו הישר על רגלו של דומיניק קלברט לואין, שקבע 0:1 מוזר למדי. למזלו של אולה גונה סולשיאר, יש לו את ברונו פרננדש, שהפגיז מחוץ לרחבה את שער השוויון בדקה ה-31. הפורטוגלי, שפתח חמש פעמים בהרכב קבוצתו החדשה, אחראי כעת לחמישה שערים - שלושה שערים ושני בישולים. אלא שיותר מזה, יונייטד לא הצליחה להשיג. שתי דקות בתוך תוספת הזמן אפילו כבשה אברטון את מה שנדמה היה כשער הניצחון, אולם מערכת ה-VAR פסלה את השלמת הצמד של קלברט לואין בטענת נבדל.

שחקן מנצ'סטר יונייטד ברונו פרננדש. רויטרס
ממשיך בשלו. פרננדש/רויטרס
קרלו אנצ'לוטי מאמן אברטון מתווכח עם השופט האנגלי כריס קבאנה. רויטרס
אנצ'לוטי מסתער על השופט בסיום. זה עלה לו בכרטיס אדום/רויטרס

טוטנהאם - וולבס 3:2

הפסד שלישי ברציפות לז'וזה מוריניו, שלא הצליח לנצל את איבוד הנקודות של מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי כדי לשפר עמדות בקרב על הטופ 5. סטיב ברחווין דווקא העלה אותו ליתרון (13), מאט דוהרטי השווה (27), סרג' אורייה קבע 1:2 יפה למארחת (45) אולם דיוגו ז'וטה הלוהט איזן מקרוב (57) וראול חימנס המשיך את העונה המצוינת שלו והשלים מהפך גדול (73). בזכות הניצחון, עקפו הזאבים את טוטנהאם בדרך למקום השישי, עם אותו מספר נקודות כמו יונייטד שבמקום החמישי.

שחקן טוטנהאם דלה עלי. GettyImages
מה יהיה? דלה עלי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully