וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: ליאור אליהו שבר את ידו וככל הנראה סיים את העונה

28.2.2020 / 9:38

הפורוורד הוותיק נפגע באימון וצפוי להיעדר כשלושה חודשים לפחות. נועלת הטבלה איבדה גם את להדונטה הנטון שלא ישוב לשחק העונה, אך קיבלה בשורות טובות: אלייז'ה ג'ונסון יוכל לשחק עם פציעתו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: התגובות לאחר ניצחון נבחרת ישראל על רומניה

פורוורד מכבי אשדוד ליאור אליהו סיים ככל הנראה את העונה לאחר ששבר אתמול (חמישי) את ידו באימון הקבוצה. אליהו גובס וצפוי להחמיץ בין חודשיים לשלושה של פעילות לפחות, מה שאומר שהוא לא אמור לחזור ולשחק בעונת 2019/20.

אליהו (34, 2.05) הצטרף הקיץ לאשדוד, נועלת הטבלה, אחרי שש עונות במדי הפועל ירושלים בהן זכה בשתי אליפויות. הפורוורד פספס כמה משחקים בשל פציעות ומחלות ושותף עד כה ב-16 משחקים בהם רשם 9.3 נקודות, 7.1 ריבאונדים ו-3.7 אסיסטים בממוצע.

ליאור אליהו שחקן מכבי אשדוד. לירון מולדובן, מנהלת הליגה, אתר רשמי
באשדוד ייאלצו להסתדר בלעדיו. אליהו/אתר רשמי, לירון מולדובן, מנהלת הליגה

שחקן נוסף שלא יחזור לשחק העונה במדי אשדוד הוא הפורוורד האמריקאי להדונטה הנטון. השחקן, שלא עלה על הפרקט מאז המחזור ה-17, עבר בדיקת MRI בברכו, שאיששה את החשש כי הוא רחוק עדיין כמה חודשים מחזרה לפעילות. בניגוד אליו, אלייז'ה ג'ונסון, שסבל מפציעה קשה בניצחון על מכבי חיפה, גילה באמצעות בדיקת MRI כי הפציעה שלו אינה חמורה, והוא צפוי להיות בסגל למשחק הגדול של התחתית מחר (18:30, שידור ישיר בספורט 5) נגד הפועל באר שבע בחוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully