וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "נזדקק למזל, אנחנו פוגשים את מלכי המפעל"

מאמן סיטי דיבר לקראת המשחק מול ריאל מדריד בברנבאו ואישר שסטרלינג כשיר. ראמוס: "אלה הרגעים של הגברים" (ד', 22:00, ספ' 5)

שמינית הגמר - משחק ראשוןהסתיים26/02/2020
ריאל מדריד
  • איסקו (60)
2:1
  • (78) ז'סוס
  • (83, פנדל) בראונה
מנצ'סטר סיטי
אצטדיון סן סירו אחרי ביטול המשחק בין אינטר לסמפדוריה, צילום: רויטרס

ריאל מדריד תארח מחר (רביעי, 22:00, ספורט 5) את מנצ'סטר סיטי במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות. הבלאנקוס סיימו במקום השני בבית א' אחרי פריס סן ז'רמן, בעוד סיטי השיגה 14 נקודות בשלב הבתים וסיימה ראשונה בבית ג'. זה המפגש הראשון בין השתיים מאז חצי הגמר ב-2015/16, אז הבלאנקוס עלו בזכות 0:1 ביתי לאחר 0:0 בחוץ. אותה עונה נגמרה בזכייה של ריאל בתואר אחרי ניצחון מול אתלטיקו בגמר בתום דו קרב פנדלים.

ריאל מדריד תחסר כמובן את אדן הזאר, שנפצע בהפסד ללבנטה בשבת ואת מרקו אסנסיו, שפצוע וחסר כבר חודשים. מי שאמור לפתוח במקום הזאר הוא ויניסיוס ג'וניור. סיטי תחסר כמובן את לירוי סאנה, שעדיין לא נמצא בכושר אחרי שהתאושש מפציעה ממושכת. בנז'מן מנדי צריך להיזהר מכרטיס צהוב, שכן אם יספוג כזה הוא יחסר בגומלין.

זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד. רויטרס
יודע לנהל לחץ. זידאן/רויטרס
שחקני ריאל מדריד באימון. AP
מוכנים? ריאל מתאמנת/AP

"ניתן את כל מה שיש לנו בפנים", אמר זידאן על המשחק מול סיטי, "אנחנו יודעים כמה המשחק הזה חשוב, כמה חשובה היא ליגת האלופות, וניתן הכל עבור האוהדים שיבואו לראות את השחקנים. סיטי זאת קבוצה שאוהבת להחזיק בכדור, יש לה הרבה שחקנים כאלה, אבל נגיע מוכנים. אנחנו מכירים את היריבה, אבל בעיקר מתרכזים במה שאנחנו צריכים לעשות".

על המאמן היריב זידאן הוסיף ש"זה ריאל מדריד נגד מנצ'סטר סיטי, לא זידאן נגד גווארדיולה. בסופו של דבר זה משחק כדורגל, ונגיע אליו מוכנים". זיזו נשאל האם גווארדיולה הוא המאמן הכי טוב בעולם, ואמר: "כן. הוא הוכיח את זה. זו דעתי, מבחינתי הוא הטוב בעולם.

"פפ נתן לי המון עצות, שוחחנו המון. לא אגיד לכם מה אני זוכר, אבל זה היה מעניין מאוד. ביליתי איתו זמן רב כשהיה מאמן באיירן מינכן ולמדתי ממנו הרבה. כולנו קיבלנו השראה ממה שגווארדיולה עשה כמאמן, אבל אנחנו לא פוחדים לשחק מולו או מול הקבוצות שלו".

על הפציעה של אדן הזאר: "האם זאת הייתה טעות לנתח אותו בנובמבר? אני לא האיש שצריך לשאול אותו מה היה צריך לקרות. הצוות הרפואי יודע מה הוא עושה. כמובן שכולנו עצובים ממה שקרה. כרגע אלה רגעים קשים עבור הזאר, הוא עצוב מאוד וככה זה יהיה בימים הקרובים. הוא מאוד רצה לעזור לנו את אני מדמיין לעצמי מה הוא מרגיש. האם הוא גמר את העונה? לא יודע".

פפ גווארדיולה אישר בתחילת דבריו שראחים סטרלינג יהיה כשיר ואמר: "נצטרך לשחק טוב, להיות חזקים ואיכותיים בהרבה מובנים. זו הזדמנות גדולה, אנחנו משחקים נגד מלכי המפעל הזה וניסינו להתכונן בצורה הכי טובה שאפשר. התשוקה לנצח קיימת, מעבר לזה זה בלתי אפשרי. נזדקק למזל כי אנחנו חייבים להיות הכי מרוכזים שאפשר במשחק שלנו ובתכנית המשחק שלנו".

עוד בוואלה!

הקלאסיקו של החלון

לכתבה המלאה
פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
גווארדיולה במסיבת העיתונאים/GettyImages
סרחיו ראמוס ריאל מדריד. רויטרס
ראמוס במסיבת העיתונאים/רויטרס

סרחיו ראמוס אמר על גווארדיולה: "יש לי הרבה כבוד אליו, הוא מאמן מצוין עם הרבה ניסיון. המספרים שלו מדברים בעד עצמם. אבל המוטיבציה הגדולה שלנו היא לשחק בליגת האלופות, לא יריב כזה או אחר, מאמן או קבוצה". ראמוס הוסיף ש"אנחנו ברגע חשוב, טעות אחת מול סיטי או בקלאסיקו יכולים לעלות לך בתואר. בלחץ כזה רואים באמת את הגברים, את הילדים צריך להשאיר בצד. אלה הרגעים שבהם אתה יכול להראות מי אתה כשחקן, אלה השבועות המכריעים. זידאן הוא הבוס הכי טוב שיש בניהול הלחץ בשבועות כאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully