וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראדונה מחמיא ומסייג: "ליאונל מסי הוא הכדורגלן הכי גדול בעולם כיום"

דייגו מראדונה מתכונן למפגש של מסי וברצלונה מול אהובתו נאפולי (22:00, ערוץ 55): "מקווה שלא יהיה לו משחק טוב". אינסינייה: "מסי הכי גדול, אבל מראדונה הוא קדוש"

אצטדיון סן סירו אחרי ביטול המשחק בין אינטר לסמפדוריה, צילום: רויטרס

ליאונל מסי ישחק הערב (שלישי) בנאפולי (22:00, ערוץ הספורט) במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות, וההשוואה היא בלתי נמנעת. הכוכב הארגנטינאי של ברצלונה יפגוש את הקבוצה שבה דייגו מראדונה רשם את ימיו הגדולים ביותר, וחובבי הכדורגל העולמי נדרשים להשוואה בין שני הארגנטינאים מספרי 10, שנחשבים לשניים מכדורגלנים הגדולים בכל הזמנים.

היום מראדונה התייחס למשחק ול"פרעוש", והודה שהוא בעד הקבוצה האיטלקית על אף ששיחק גם בברצלונה בעבר: "אני מקווה שמסי לא ייתן משחק גדול נגד נאפולי". לדבריו, מסי "הוא שחקן עם כישרון עצום, והוא צריך להמשיך את הקריירה ואת החיים שלו בידיעה שכיום הוא השחקן הכדורגלן הכי טוב בעולם". עוד הוסיף ואמר ש"כמאמן ארגנטינה נהניתי לצפות במסי בכל משחק".

דייגו מראדונה מול ליאונל מסי - עיבוד תמונה מתוך האתר הרשמי של ברצלונה. האתר הרשמי של ברצלונה, אתר רשמי
עבר מול הווה. מסי מול מראדונה/אתר רשמי, האתר הרשמי של ברצלונה
דייגו מראדונה (שמאל) עם ליאונל מסי (ימין). Ricardo Mazalan, AP
הערכה הדדית. מסי ומראדונה/AP, Ricardo Mazalan

עוד הוסיף מראדונה שהוא בפירוש בעד נאפולי: "ברצלונה פתחה לי את הדלת לאירופה, אבל את סיפור חיי כתבתי בצבע תכלת. הלב שלי עם נאפולי. הייתי בבוקה, מועדון נהדר, הגעתי לאירופה לברצלונה, וזה היה חלום עבור כל ילד ארגנטינאי. אבל היו לי שם בעיות פיזיות וסבלתי מפציעות. לנאפולי נתתי את כולי, ונאפולי נתנה לי את כולה. היו לי שם שנים נהדרות בקבוצה ובנבחרת. זכניו באליפות, בגביע אופ"א ובגביע העולמי". על המצב של נאפולי אמר מראדונה: "היא עוברת תקופה קשה, אבל הדברים השתפרו עם הגעת גאטוזו. יהיה להם קשה נגד ברצלונה. אני מקווה שנאפולי תפתיע ותעניק קצת אושר לי ולאוהדים שלה".

עוד בוואלה!

גאטוזו ונאפולי מתכננים "כלוב" סביב ליאו מסי במשחק מול ברצלונה

לכתבה המלאה

אתמול ג'נארו גאטוזו אמר על מסי ש"הוא הכי טוב שיש ושחקן שהוא דוגמה לכולם. הוא לעולם לא אומר דברים לא נאותים, הוא עושה דברים שיש רק בפלייסטיישן, דברים בלתי נתפסים. את מראדונה ראיתי רק בטלוויזיה או בווידאו, אף פעם לא באצטדיון או פנים אל פנים. אני יודע שהוא היה אלוף ושהחמצתי דבר גדולף לצערי. כיום אני רואה את מסי עושה דברים יותר גדולים ממראדונה". לורנצו אינסינייה מנאפולי אמר ש"מסי כיום הוא הכי גדול, אבל עבורנו הנאפולטינים, מראדונה הוא הכל ואני לא משווה ביניהם. מראדונה הוא קדוש".

מנגד, אלמאו הברזילאי, ששיחק עם מראדונה בנאפולי, טוען: "מראדונה עשה עם הנבחרת הרבה יותר מאשר מסי עשה, חשוב לזכור את זה כשמשווים ביניהם. למסי תמיד הייתה קבוצה שנבנתה סביבו. מסי הוא פנומן, אבל מראדונה היה גאון, הרבה יותר ממסי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully