וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאטוזו ונאפולי מתכננים "כלוב" סביב ליאו מסי במשחק מול ברצלונה

המאמן האיטלקי, שבעבר אמר שכדי לעצור את מסי צריך לבעוט בו, מתכנן שמירה קפדנית על הארגנטינאי. מנולאס: "מול הטוב בעולם, זה נורמלי להיות מודאג, אבל אין שחקן בלתי מנוצח"

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

נאפולי מתכוננת למשחק שלה מול ברצלונה ביום שלישי במסגרת המפגש הראשון ביניהן בשמינית גמר ליגת האלופות, כשהאיטלקים כבר חושבים כיצד יתמודדו עם ליאונל מסי. נאפולי חוששת, ובצדק. הקבוצה עברה משבר גדול במהלך העונה, אחרי המאבק של הנשיא מול השחקנים והפיטורים של המאמן קרלו אנצ'לוטי, ואומנם לאחרונה הקבוצה פחות או יותר התייצבה, ניצחה בשישה משבעת משחקיה האחרונים, וכרגע היא במקום השישי בטבלה, אבל עדיין רחוקה משיאה, וגם לא הקבוצה שעלתה משלב הבתים אחרי קמפיין לא רע (בלתי מנוצחת, כולל 4 נקודות מול אלופת אירופה ליברפול). מנגד, ליאו מסי כבש אתמול רביעייה גדולה במדי ברצלונה מול אייבר, ונראה שהוא שוב במיטבו.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה כובש רביעייה מול אייבר. רויטרס
כבר שמענו בעבר על תוכניות כאלה. מסי/רויטרס

על פי "קוריירה דלה ספורט", כעת המאמן ג'נארו גאטוזו בעיקר חושב על ליאו מסי. התוכנית של גאטוזו היא "לבנות כלוב" סביב מסי במטרה להקיף אותו באזורים שבהם הוא נע, עם עזרה גדולה מכל הכיוונים על מנת לנסות להפחית את תרומתו ההתקפית.

יש לציין כי בעבר גאטוזו כפרשן אמר על מסי: "איך עוצרים אותו? לא יודע מה אפשר כמאמן להגיד לשחקנים עליו. אולי שמירה אישית - ואולי לתת לו בעיטה קטנה!".

בלם הקבוצה קוסטס מנולאס, שלפני שנתיים כבש את שער הניצחון במדי רומא שהדיח את ברצלונה, אמר על המשחק מול הקטלאנים: "יהיה קשה מאוד, אבל אנחנו מתחילים בהפסד. נשחק את המשחק שלנו, ונראה מי ינצח. מסי? כשאתה משחק מול הטוב בעולם, זה נורמלי להיות מודאג, אבל אין שחקן בלתי מנוצח, כולנו בני אדם. בואו נשחק את המשחק הראשון, ואז נעשה את החישובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully