וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד מאוהבת בברונו פרננדש. סולשיאר: "הוא נתן לכולם דחיפה. עשינו עסקה טובה"

הרכש הפורטוגלי כבש את שער הבכורה שלו ב-0:3 על ווטפורד, סולשיאר מרוצה מההשתלבות המהירה, הקהל נדלק מחדש, פרננדש יודע: "זה יום שכל שחקן רוצה שיהיה לו"

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

סוף סוף סיבות לאופטימיות במנצ'סטר יונייטד. זו לא רק העובדה שהשדים האדומים ניצחו אתמול (ראשון) 0:3 את ווטפורד והתקרבו עוד יותר למקום הרביעי שמבטיח העפלה לליגת האלופות (כשכרגע גם המקום החמישי מספיק, כל עוד הערעור של סיטי על עונש ההרחקה שלה לא מתקבל). מה שמעודד את יונייטד זה ברונו פרננדש, הרכש שהגיע בחלון האחרון תמורת כ-70 מיליון יורו (כולל בונוסים), שאתמול כבש שער ראשון במדי הקבוצה ועד כה מציג יכולת בהחלט חיובית.

אנתוני מרסיאל עם ברונו פרננדש שחקני מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
יש חשמל באוויר. פרננדש עם מרסיאל/GettyImages
ברונו פרננדש שחקן מנצ'סטר יונייטד בועט פנדל. GettyImages
סולשיאר מתמוגג: "הוא תוספת נהדרת לסגל". פרננדש/GettyImages

מאמן יונייטד אולה גונאר סולשיאר מאמין שפרננדש הגיע בעסקה טובה (44.6 מיליון ליש"ט, שיוכלו לעלות ל-67.8 מיליון ליש"ט עם הבונוסים). "ברונו פרננדש יותר מהיר ממה שהוא נראה", אמר המאמן, "אנחנו נרגשים מאוד לקבל אותו. הוא הגיע, נתן לכולם דחיפה, ורוצה לנהל את המשחק. מצפים לנו כמה משחקים גדולים עכשיו. בשוק של היום, זאת עסקה טובה, השגנו עסקה טובה. יש שחקנים שלוקח להם זמן להתחמם אבל הוא הרגיש ביטחון מהרגע הראשון".

לדברי סולשיאר, הקשר הפורטוגלי בן ה-25 "רוצה את הכדור כל הזמן, הוא רוצה לנהל את המשחק. אני מרוצה ממנו מאוד. הוא גם עשה משהו לאוהדים. הוא מראה את היתרונות בלהיות שחקן מנצ'סטר יונייטד. הוא תוספת נהדרת לסגל".

פרננדש עצמו אמר בסיום: "זה יום שכל שחקן רוצה שיהיה לו. אני מרגיש בר מזל לכבוש, אני מרגיש בר מזל שניצחנו במשחק. נתנו את המיטב שלנו, והיינו ראויים לניצחון. אני רק צריך לעזור לקבוצה, וזה מה שאני מנסה לעשות". לדבריו, "כולם יודעים שאנחנו מנסים להיכנס לליגת האלופות. אני כאן כדי לעזור לקבוצה להשתלט על המקום הזה".

עוד בוואלה!

צרפת: קבאני הגיע ל-200 שערים וניימאר הורחק ב-3:4 של פ.ס.ז'

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully