וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנרבחצ'ה הפסידה בבית לגלאטסראיי בדרבי, הנשיא קפץ ליציע והתעמת עם אוהד

קללה של 20 שנה נשברה: גלא ניצחה בחוץ 1:3 את פנרבחצ'ה בדרבי סוער אחרי 13 כרטיסים צהובים, שלושה אדומים, ארבעה שערים, שני פנדלים ומהומה גדולה

אוהדי פנרבחצ'ה משתוללים מול המסך במהלך הדרבי/טוויטר

בווידאו: אוהדי פנרבחצ'ה משתוללים מול המסך במהלך הדרבי

גאלאטסראיי שברה היום (ראשון) את קללת Kadıköy, כשגברה 1:3 על יריבתה הגדולה פנרבחצ'ה באצטדיונה הביתי. זה ניצחון החוץ הראשון של "האריות" על "הקנריות הצהובות" מאז 1999.

השער הראשון היה דווקא של המארחת, כאשר מקס קרוס כבש בפנדל בדקה ה-21. קשר גלאטסראיי ריאן דונק השווה בדקה ה-40 בנגיחה יפה, ובפתיחת המחצית השנייה האורחת המשיכה בתנופה כאשר רדאמל פלקאו כבש בפנדל משלו (80).

רדאמל פלקאו חוגג שער במדי גלאטסראיי מול פנרבחצ'ה. רויטרס
חגיגה על הדשא. פלקאו/רויטרס
אוהדי פנרבחצ'ה במשחק מול גלאטסראיי. רויטרס
עצבים על הדשא. אוהדי פנר/רויטרס

כצפוי, הרוחות מהר מאוד התלהטו, כאשר מאמן פנרבחצ'ה ארסום ינאל ומאמן גלאטסראיי פתיח טארים החלו להתעמת, השחקנים התערבו, וינאל הורחק וטארים ספג צהוב. במהומה בין השחקנים דניז טורוץ' מפנר ויונס בלהנדה מגלא ספגו כרטיסים אדומים והורחקו. אונייקורו חתם את התוצאה עמוק בזמן הפציעות (90+8).

עוד בוואלה!

ספרד: סביליה עלתה למקום השלישי עם 0:3 מרשים על חטאפה בחוץ

לכתבה המלאה
פנרבחצ'ה מול גלאטסראיי. רויטרס
מישהו מופתע שהתפתחה מהומה? הדרבי/רויטרס
אוהדי פנרבחצ'ה במשחק מול גלאטסראיי. רויטרס
הרצף נקטע. פנרבחצ'ה עצבנית/רויטרס

מאז דצמבר 1999 פנרבחצ'ה שלטה לחלוטין במשחקי הדרבי במגרשה הביתי, עם 15 ניצחונות ורק 8 תוצאות תיקו. ב-23 המפגשים האלה (20 מהם בליגה) פנר כבשה 44 שערים וספגה רק 15.

כעת גלא (שבמקום השני) רשמה ניצחון שישי ברציפות בליגה, בעוד פנרבחצ'ה עם נקודה אחת בלבד בשלושת משחקיה האחרונים. טרבזבונספור (של טוני וואקמה) עדיין במקום הראשון בליגה.

בסיום המשחק התפתחה מהומה ביציע פנרבחצ'ה, כאשר אוהדי המארחת דרשו מהנשיא עלי קוץ' להתפטר. קוץ' נראה מזנק מתא הכבוד על מנת להתעמת עם האוהדים, כשכל מקורביו והאנשים סביבו מנסים להרגיע את האווירה הסוערת. קוץ', בן לאחת המשפחות העשירות בטורקיה, הדיח את מי שהיה הנשיא "הנצחי" עזיז יילדרים. משפחת קוץ' החילונית שייכת לאריסטורקטיה המקומית, ותומכת מוצהרת במתנגדי ארדואן. כאמור, בימים אלה הוא לא זוכה לאהבה גדולה ולתמיכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully