וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ז'ואאו פליקס כבש אחרי חמישה חודשים, אתלטיקו במקום הרביעי

סימאונה המוצהב ראה מהיציע את איש 126 מיליון היורו שובר בצורת ב-1:3 על ויאריאל. סביליה שלישית אחרי 0:3 בחוץ על חטאפה

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

המחזור ה-25 בלה ליגה הביא עמו חילופי מקומות במאבק על ליגת האלופות, כאשר אתלטיקו מדריד עלתה למקום הרביעי בעזרת 1:3 ביתי על ויאריאל וסביליה התקדמה על חשבון חטאפה למקום השלישי לאחר שהביסה אותה 0:3 בחוץ. אוסאסונה הובסה בבית 3:0 על ידי גרנאדה, ואילו אתלטיק בילבאו הפסידה דרבי באסקי שלישי ברציפות - הפעם 2:1 לאלאבס בדקה ה-91. ויאדוליד גברה 1:2 על אספניול.

שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים עם ז'ואאו פליקס. רויטרס
הגיע הזמן. ז'ואאו פליקס חוגג עם החברים/רויטרס

אתלטיקו מדריד - ויאריאל 1:3

כמעט 55 אלף צופים הגיעו לוונדה מטרופליטנו ודחפו את קבוצתם כמעט כמו בניצחון על ליברפול, בדרך למהפך שהוביל את אתלטיקו למקום הרביעי וביתרון חמש נקודות על פני ויאריאל שנותרה שביעית. דייגו סימאונה ישב ביציע בגלל חמישה כרטיסים צהובים ועוזרו חרמן בורגוס עמד על הקווים. המאמן קיבל סיבה להשתולל אחרי טיל של פאקו אלקאסר לרשת בדקה ה-16, אבל אנחל קוראה הקדים את השוער סרחיו אסנחו והשווה בדקה ה-40, וגם בישל לקוקה שנגח את השני בדקה ה-64. שער ליגה שני בסך הכול של הקפטן העונה, ואחרי 10 דקות הוא חטף כדור והשאיר אותו לז'ואאו פליקס המחליף שירה פנימה בעזרת רגל של שחקן אורח וסוף כל סוף חגג שער ליגה - אחרי חמישה חודשי המתנה. שער ליגה שלישי בלבד וחמישי בכל המסגרות לפורטוגלי בן ה-20 שעלה לאתלטיקו מדריד 126 מיליון יורו. אולי זה הרגע שיכניס אותו לעניינים. לעומתו, אלברו מוראטה עדיין לא כבש בליגה ב-2020 וזרק בקבוק בזעם כאשר הוחלף בדקה ה-83.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
דייגו סימאונה מאמן אתלטיקו מדריד המורחק. רויטרס
השקיף מלמעלה. דייגו סימאונה המוצהב/רויטרס

חטאפה - סביליה 3:0

הפתעת העונה הפסידה בבית רק לריאל מדריד וברצלונה בשנה האחרונה, אבל אחרי הניצחון 0:2 על אייאקס בליגה האירופית גם העייפות השפיעה וסביליה ששיחקה גם היא באירופה ידעה לנצל את זה. סרחיו רגילון בישל בדקה ה-43 ללוקאס אוקמפוס שכבש מקרוב את השמיני שלו בלה ליגה, פרננדו הברזילאי נגח מקו השער אחרי כדור חופשי בדקה ה-67 ובישול של לוק דה יונג, ואז בישל לבלם ז'ול קונדה שהצטרף להתקפה וסגר עניין בדקה ה-75. סביליה קטעה רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון ועלתה למקום השלישי על חשבון יריבתה שנסוגה למקום החמישי.

לוקאס אוקמפוס שחקן סביליה. GettyImages
השחקן הכי טוב של סביליה העונה. לוקאס אוקמפוס אחרי השער השמיני שלו העונה/GettyImages

אלאבס - אתלטיק בילבאו 1:2

הפסד ליגה רביעי ברציפות לאתלטיק בילבאו, כשכל שלושת האחרונים היו ליריבות באסקיות. ראול גרסיה כבש מ-16 מטרים בדקה ה-17 אחרי הכנה של המגן יורי, אבל לוקאס פרס השווה מהנקודה הלבנה בדקה ה-28 ובישל בתוספת הזמן לבלם הברזילאי רודריגו אלי שקפץ עם רגל מושטת לעבר הכדור וניתב אותו לקורה ופנימה. שער ליגה ראשון של הברזילאי אחרי שנתיים והוא הרחיק את אלאבס עד כדי שבע נקודות מהקו האדום.

שחקני אלאבס חוגגים. GettyImages
פער משמעותי מהקו האדום. שחקני אלאבס חוגגים/GettyImages

משחקים נוספים

אוסאסונה - גרנאדה 3:0
לגרנאדה: דרווין מאצ'יס (4 ו-28), דימיטרי פולקייה (41)

ריאל ויאדוליד - אספניול 1:2
לוויאדוליד: סנדרו ראמירס (77), סרג'י גווארדיולה (83), לאספניול: אדרי אמברבה (93, פנדל), דויד לופס (הורחק, 25)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully