וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באייר לברקוזן ניצחה 0:2 את אוגסבורג, רביעייה לוולפסבורג

מוסא דיאבי כבש את הראשון בדקה ה-25, נאדים אמירי הכפיל (59) והקבוצה של פטר בוס נצמדה לרביעית. קאי האברץ ענד את סרט הקפטן. הזאבים הביסו 0:4 את מיינץ, צמד לרנאטו שטפן

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

המחזור ה-23 בבונדסליגה יינעל רק מחר (שני), אבל היום מתקיימים שני משחקים נוספים. באייר לברקוזן ניצחה 0:2 את אוגסבורג בבית ונותרה צמודה לארבע הראשונות. וולפסבורג הביסה 0:4 את מיינץ.

מוסא דיאבי שחקן באייר לברקוזן. GettyImages
דיאבי חוגג אחרי הביצוע היפה שלו/GettyImages

באייר לברקוזן - אוגסבורג 0:2

הקבוצה של פטר בוס השיגה ניצחון ליגה שלישי ברציפות וחמישי ברציפות בכל המסגרות והצליחה לסגור את הפער מבורוסיה מנשנגלדבאך הרביעית כשלשתיהן 43 נקודות (לגלדבאך משחק חסר). אוגסבורג נותרה במקום ה-11 בינתיים עם 27 נקודות, שבע מעל המקום ממנו הולכים למבחני הישרדות. קאי האברץ ענד את סרט הקפטן של לברקוזן והפך לקפטן הצעיר ביותר בבונדסליגה מאז לוקאס פודולסקי היה הקפטן של פ.צ. קלן ב-2005. האברץ גם בישל את השער הראשון בדקה ה-25 כשהכניס כדור למוסא דיאבי, שנותר לבד מול השוער ובעט דרך הדשא בצורה חכמה פנימה את ה-0:1. האברץ הגיע למעורבות ישירה ב-50 שערי בונדסליגה (כיבושים ובישולים). בדקה ה-59 נאדים אמירי הוסיף אחד עם מהלך אישי יפה אחרי מסירה של סוון בנדר וזה 0:2.

שחקני וולפסבורג מברכים את רנאטו שטפן (מימין). GettyImages
צמד שני בבונדסליגה. רנאטו שטפן/GettyImages

וולפסבורג - מיינץ 0:4

המדורגת שביעית צברה 10 נקודות מ-12 האחרונות ומפגרת כעת בשתי נקודות בלבד אחרי שאלקה שנמצאת במקום השישי ועם הכרטיס לליגה האירופית. מיינץ, שלא ניצחה את יריבתה בחוץ מאז ספטמבר 2012, החזיקה מעמד 12 דקות לפני שיוסיפ ברקאלו הפציץ מרחוק ונעזר בתגובה רעה של השוער רובין צנטנר. רנאטו שטפן כבש בדקה ה-45 אחרי עוד טעות של השוער, יאניק גרהארדט גלגל מקרוב בדקה ה-49 ושטפן השלים צמד (ראשון העונה ושני בבונדסליגה) עם מבצע אישי בדקה ה-68. מיינץ רק שתי נקודות מעל המקום המוליך למבחנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully