וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקס האשכבה של קובי בריאנט: הכרטיסים אזלו, אלפים נותרו מתוסכלים

אנשים רבים דיווחו על בעיות טכניות בניסיון להיכנס להגרלה על מקום בסטייפלס סנטר. חברת הכרטיסים נאלצה לפרסם הבהרות

התגובות בלוס אנג'לס למותו של קובי בריאנט בהתרסקות מסוק/צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: טקס זיכרון מאולתר לזכרו של קובי בריאנט ימים ספורים לאחר האסון

לקראת טקס האשכבה הציבורי לזכרו של קובי בריאנט הצפוי להיערך ביום שני ה-24 בפברואר, נראה שלא מעט בלבול ואפילו תסכול שורר בקרב האוהדים הרבים שמעוניינים להגיע ולהביע את כבודם לשחקן העבר שנספה יחד עם בתו ושבעה אנשים נוספים בהתרסקות המסוק הטרגית ב-26 בינואר.

הביקוש בקרב הקהל לקראת הטקס הרקיע שחקים, כשיותר מ-90 אלף אוהדים נרשמו ברשימת ההמתנה, בעוד הסטייפלס סנטר, בו צפוי להיערך הטקס, יכול להכיל עד 20 אלף אנשים בלבד. עקב כך, הכרטיסים נמכרו בהגרלה, אבל רבים הביעו אכזבה מהקושי הרב להשיג כרטיס. לפני כמה ימים פורסם גם שלא מעט אוהדים מתקשים למצוא את מיקום קבורתם של קובי ובתו ג'יאנה, שנטמנו בטקס פרטי לא רחוק מביתם שבלוס אנג'לס.

שלט לזכר קובי בריאנט בסופרבול 54. GettyImages
"האוהדים שנרשמו ייבחרו באופן אקראי ויקבלו הודעה על כך בהודעת טקסט". שלט לזכרו של קובי ובתו בסופרבול/GettyImages

אנשים רבים שביקשו להיכנס להגרלה וקיוו לרכוש כרטיסים לטקס האשכבה, הביעו מורת רוח מהתהליך ברשתות החברתיות וסיפור על בעיות טכניות, מה שגרם לחברת הכרטיסים להוציא הודעה רשמית בה נכתב: "על מנת להבטיח את החוויה הטובה ביותר, יכולנו להזמין מספר קטן של כרטיסים. אם כרטיסים נוספים יהיו זמינים למכירה, האוהדים שנרשמו ייבחרו באופן אקראי ויקבלו הודעה על כך בהודעת טקסט".

כאמור, 20 אלף כרטיסים הוצעו למכירה לקראת הטקס, אליו צפויים להגיע גם בני משפחות הנספים ודמויות מפתח ב-NBA לאורך השנים, ובלוס אנג'לס לייקרס בפרט. מחירי הכרטיסים ינועו בין 24 ל-224 דולר לאדם, בהתאם למספר אותו לבש קובי לאורך רוב הקריירה. גם התאריך, 24.2, מורכב מהמספר של השחקן המנוח ושל בתו (2) ג'יג'י בקבוצת הנערות בה שיחקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully