וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועדת הבחירות דורשת ממנהלת הליגה בכדורסל לשנות מועד משחק, המנהלת מסרבת

20.2.2020 / 10:00

בוועדת הבחירות מחוז תל אביב רוצים להקים את המרכז שלהם בדרייב אין, אלא שהמשחק בין הפועל תל אביב לנס ציונה נקבע ליום לפני הבחירות. במנהלת מסרבים לפגוע בקבוצות וטוענים כי בשל מנהלת הכדורגל המשחק יישאר במועדו: "בטוחים שיש אולמות שיכולים להיות תחליף ראוי"

באדיבות איגוד הכדורסל

הבחירות לכנסת ה-23 ייערכו ב-2 במרץ, יום שני בעוד פחות משבועיים, וייתכן שיהיו להם גם השפעה על ליגת העל בכדורסל. לוואלה! ספורט נודע על מאבק כוחות בימים האחרונים בין ועדת הבחירות במחוז תל אביב למנהלת הליגה על רצון הוועדה להקים את המרכז שלה בדרייב אין, בעוד מנהלת הליגה קבעה משחק ליגה בין הפועל תל אביב לעירוני נס ציונה ב-1 במרץ בשעה 21:00.

מיקום מרכז ועדת הבחירות של מחוז תל אביב היה בבחירות הקודמות בהיכל הספורט ביד אליהו, אך הדבר לא אפשרי לקראת הבחירות הקרובות, שכן ביום הבחירות תיערך הופעה של הזמר ליונל ריצ'י. לטענת גורמים בוועדת הבחירות, שאף שוחחו על כך עם ראשי מנהלת הליגה, הדרייב אין הוא האולם היחיד שהתנאים בו מאפשרים את אירוח הוועדה.

יו"ר כחול לבן בני גנץ, מצביע בראש העין, 17 בספטמבר 2019. ראובן קסטרו
עד אשר נמצא מקום. גנץ מצביע/ראובן קסטרו
דרייב אין נבחרת העתודה. FIBA, אתר רשמי
האולם היחיד שהתנאים בו מאפשרים את אירוח הוועדה. הדרייב אין/אתר רשמי, FIBA

במנהלת הליגה הסבירו לראשי הוועדה, וגם בשיחות סגורות, כי אין באפשרותם להקדים את המשחק או לדחות אותו, בלי לפגוע באחת הקבוצות או בקהל האוהדים ולכן הם לא מעוניינים לעשות זאת. במנהלת עדיין מחכים לקביעת לוח המשחקים של ליגת העל בכדורגל באותו סוף השבוע, כשהם מקפידים לא לגרום להתנגשות בין משחקי קבוצת הכדורגל והכדורסל של הפועל תל אביב, ולכן לא לקיים את המשחק במוצאי שבת. ביום שישי ייערך מרתון תל אביב, מה שלא יאפשר את הקדמת המשחק, וביום חמישי המשחק לא יוכל להתקיים לאור העובדה ששחקניה הזרים של נס ציונה ישובו 48 שעות קודם לכן מפגרה בת שבועיים בחו"ל.

בוועדה סיפרו כי לדעתם מנהלת הליגה יכולה לקבוע את המשחק במוצאי שבת או ביום חמישי ובכך לפתור את הבעיה. על פי גורמים שונים נדרשת יום הקמה על מנת שלא לפגוע בספירת הקולות, ואם לא יתאפשר להם לעשות זאת ביום אחד, העלויות, שבסופו של דבר נופלות על הציבור, תעלנה בצורה משמעותית.

עוד בוואלה!

בארצות הברית צופים כי דני אבדיה ייבחר שלישי בדראפט הקרוב

לכתבה המלאה

ועדת הבחירות: "בחירות הינן אבן יסוד בדמוקרטיה, וועדת הבחירות פועלת בכל כוחה על מנת להבטיח את טוהר הבחירות. ועדת הבחירות האזורית של תל אביב עשתה מאמצים עילאיים לצורך מציאת מקומות חלופיים ובמקביל פעלה ככל יכולתה בניסיון לתאם בין כל הגופים המעורבים לצורך פתרון ללא הצלחה.

"ועדת הבחירות מצרה על חוסר היענותם של גופי ספורט במדינה לשתף פעולה ולהירתם למען המשימה הלאומית של קיומם של בחירות בישראל וממשיכה לצפות ולקוות כי כל הגופים המעורבים יסכימו לעשות מאמצים ולמצוא את הדרך לפתרון שלא יפגע בכלל אזרחי ישראל".

במנהלת הליגה מסרו שהם בקשר עם מנהלת הכדורגל על מנת לפתור את הנושא והוסיפו: "לו"ז משחקי ליגת העל בכדורסל עמוס מאוד. המנהלת ניסתה להתחשב בבקשה והבהירה כי הקדמת המשחק למוצ"ש תתאפשר במידה ובכדורגל המשחק של הפועל ת"א לא יתקיים בשבת על מנת שלא לפגוע בקהל האוהדים של הפועל ת"א. בשלב זה, בכדורגל עדיין לא שיבצו את מועד המשחק משיקולים שלהם ולכן לא ניתן מבחינתנו לקבוע את המשחק בשבת. נבדקו גם מועדים נוספים למשחק אבל הם נשללו מכל מיני סיבות. אין לנו כל כוונה לפגוע בהליך הבחירות ואנו בטוחים שיש עוד עשרות אולמות באיזור המרכז שיכולים להוות תחליף ראוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully