וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלבול מגיב לביקורות: שרי לא בירידה, מכבי תל אביב לא מעניינת אותנו, לא נשנה מערך

20.2.2020 / 9:56

מאמן מכבי חיפה אמר לקראת המשחק נגד אשדוד בשבת: "הוכחנו שאנחנו יודעים לשחק נגד כל שיטה, אולי נעלה שחקנים מהנוער". אשכנזי בספק

שלומי גבאי

מכבי חיפה ערכה הבוקר (חמישי) את מסיבת העיתונאים השבועית שלה לקראת משחק החוץ מול מ.ס אשדוד בשבת (17:30). אחרי שחזרה למסלול הניצחונות עם 0:1 קשה על הפועל חדרה, ולפני שני משחקי בית רצופים מול הפועל באר שבע, בליגה ובגביע, הירוקים ינסו להמשיך במומנטום ולהקטין בחזרה את הפער מהמוליכה מכבי תל אביב לשלוש נקודות כדי להפעיל לחץ על האלופה לפני הדרבי התל אביבי ביום שני. דולב חזיזה המורחק ייעדר, וכך גם ליו הפצוע שמושבת לתקופה ארוכה. יובל אשכנזי שנפצע במשחק האחרון בספק.

"אנחנו מבחינתנו התחלנו את הפלייאוף העליון במשחקים הקודמים נגד הפועל תל אביב, בית"ר וחדרה", אמר בלבול בפתח דבריו. כל משחק עכשיו הוא חשוב מאוד. אנחנו נמצאים בישורת האחרונה של העונה הסדירה, אשדוד קבוצה טובה מאוד עם שחקנים טובים ומהירים, שמניעה את הכדור. יהיה משחק טוב, משחק חוץ קשה, ונעשה הכל כדי לנצח".

על מצבת הפצועים: "ליו פצוע, לגבי יובל (אשכנזי, ש.ו) נהיה יותר חכמים אחרי האימון. חוץ מדולב שמורחק כולם בסדר גמור. יש לנו תוכנית פיזית מאוד מדויקת, הקבוצה נמצאת בכושר גופני יוצא דופן, ורואים את זה במחציות השניות שלנו. זה אומר שאנחנו עושים את הדברים בצורה טובה".

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. שלומי גבאי
לא מתרגש מהביקורות. מרקו בלבול/שלומי גבאי

על המערך של הקבוצה: "אני כל הזמן מחפש את הנוסחה הנכונה. בדרך כלל קבוצות משחקות עם הגנה מאוד נמוכה נגד מכבי חיפה, ומאז שעברנו ל-4-3-3 אנחנו מבקיעים הכי הרבה, מייצרים הכי הרבה מצבים. הקבוצה נמצאת במקום השני, במרחק הסביר מהמקום הראשון. אני לא מוצא סיבה לשנות את השיטה, אבל ראינו את מכבי חיפה גמישה בתקופה האחרונה ומשחקת בכל מיני מערכים, ואם נרגיש שנצטרך לעשות שינוי, נעשה את זה".

"הוכחנו שאנחנו יודעים לשחק נגד כל סגנון, נגד כל שיטה, אנחנו מכינים את השחקנים לכל תרחיש שיכול לקרות במהלך המשחק. אנחנו צריכים להמשיך להיות בפוקוס, לבוא באותו טירוף כמו שעלינו למחצית השנייה נגד חדרה, הייתה סיומת מדהימה של רוקאביציה. כשאנחנו משחקים את המשחק שלנו, הדברים נראים טוב".

על הרוטציה הקצרה: "אני ראיתי את מכבי חיפה מנצחת 0:5 את הפועל תל אביב לפני שבועיים, במשחק שאמרו שלא ראו ככה את מכבי חיפה 20 שנה. יש הרבה דברים חיוביים. אותי זה לא מעניין אם הסגל קצר או ארוך, כי השחקנים בכושר גופני מצוין וזאת התשובה הכי טובה. אנחנו עובדים חזק מאוד עם הנוער של מכבי חיפה, ואם נצטרך נעלה שחקנים משם לקבוצה הבוגרת".

על המאבק עם מכבי תל אביב: "אנחנו צריכים להיות מרוכזים בעבודה שלנו. מכבי חיפה מבחינת כמות צופים שוברת שיאים, הקהל הולך איתנו ומזדהה עם הקבוצה. הטבלה לא מעניינת אותי כל כך, אני גם לא מסתכל על הפער מבאר שבע ובית"ר, אלא רק על המטרות שלנו בטווח הקצר".

על יאניק וילדסחוט וצ'ארון שרי: "אני עושה את מה שנכון לקבוצה. החילופים שלי הם בהתאם למה שאני רואה. שרי תורם הרבה מאוד למכבי חיפה, הוא שחקן סופר-חשוב במערך, הוא גם לוחץ, גם מניע כדור. גם לרונאלדו וגם למסי יש ימים פחות טובים, זה קורה לכל שחקן בעולם".

על נטע לביא: "כשהתחלתי לשחק כדורגל שמרתי את משה סיני, את אורי מלמיליאן, שמרתי אישית את הפליימייקר של היריבה. יש לנטע את היכולת להשתחרר משמירה אישית, ויש לנו כלים לעזור לו לעשות את זה. אני מקווה שנראה את זה בכל המשחקים".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully