וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר קיבלה בהבנה את הרדיוס: "נעשה הכל כדי לתפוס את העבריינים"

20.2.2020 / 8:06

אחרי שנענשו בשני משחקי בית מחוץ לטדי, בבית"ר מאוכזבים אבל מבינים: "לא יכול להיות שישליכו חפצים על המגרש כמה משחקים ברצף". למרות התנגדות האוהדים: נשקלת האפשרות לארח באצטדיון טרנר

עריכת וידאו: ירדנה פוקס עבודי, אפטר: אביחי ברוך

בית"ר ירושלים שוקלת לארח באצטדיון טרנר לפחות אחד משני משחקי הרדיוס שהושתו עליה אמש (רביעי) - הראשון נגד מ.ס. אשדוד בליגה והשני נגד מכבי פתח תקוה ברבע גמר גביע המדינה. לקבוצה יש כמות גדולה של אוהדים בדרום הארץ והאצטדיון החדיש בבאר שבע מתאים מבחינה זו, אולם בשלב זה עדיין לא התקבלה החלטה סופית.

אמש פרסמה הקבוצה סקר לאוהדים על מנת לבחון את האפשרויות וטרנר נמצא במקום האחרון מבחינת סדר העדיפות של האוהדים, אך במועדון בודקים למרות זאת את האופציה וחושבים כי משחק אחד בדרום יכול להוות אטרקציה לאוהדים מהאיזור.

אוהדי בית"ר ירושלים. דני מרון
האוהדים ינדדו לבאר שבע?/דני מרון

גם אם בית"ר תבחר לארח במושבה, היא תזדקק לאישור מיוחד במשחק הגביע משום שמדובר במגרשה הביתי של מכבי פתח תקוה. האופציות הנוספות של בית"ר הן אצטדיון בלומפילד ונתניה.

בלי קשר, בבית"ר התאכזבו מהחלטת בית הדין אך מנגד מודעים לכך שריבוי העבירות מצביע על הידרדרות בהתנהגות הקהל ומתכוונים לטפל בכך: "לא יכול להיות שבכמה משחקים רצוף תהיה עבירה של הקהל שקשורה בהשלכת חפצים למגרש או משהו בסגנון. נעשה הכל כדי לתפוס את האנשים".

הקבוצה חזרה אתמול להתאמן לקראת המשחק מול הפועל חדרה בשבת. דן איינבינדר וליוואי גרסיה ימשיכו להיעדר. בצוות המקצועי אמרו על המשחק נגד הפועל תל אביב: "זה משחק שלא היינו צריכים לנצח. אין תירוצים לאף אחד, חייבים לחזור לנצח כבר במשחק הקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully