וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר טוען: פריס סן ז'רמן פחדה לשתף אותי, ואני זה שסבלתי מזה

הברזילאי טען שכבר מזמן החלים מהפציעה: "רציתי לשחק, הרגשתי טוב, המועדון פחד". טוכל מסביר את ההחלטה, ומודה: לאמבפה היה משחק קשה, הוא יצטרך להגיב בגומלין

רויטרס

ניימאר טוען כי פריס סן ז'רמן פחדה והייתה יותר מדי זהירה בנוגע לכשירותו בתקופה האחרונה, על אף שהוא עצמו כבר רצה לשחק ולחזור למגרשים. הברזילאי בן ה-28 לא היה בסגל של פ.ס.ז' בשלושת משחקי הליגה האחרונים שלה, ואף היה בספק למשחק מול דורטמונד אתמול (שלישי), שבו הצרפתים הפסידו 2:1, משער של ניימאר עצמו.

בסיום המשחק הבהיר שהוא חיכה כבר הרבה זמן לחזור. "זאת לא הייתה בחירה שלי לא לשחק במשחקים האחרונים", אמר, "רציתי לשחק, הרגשתי טוב. המועדון פחד, ואני זה שסבלתי מזה".

ניימאר סבל העונה לא מעט מפציעות, ובאוקטובר החמיץ שישה משחקים בגלל פציעה בירך. בפ.ס.ז' קיוו שיחזור לשיאו בדיוק ברגע הנגון, למשחקי שמינית גמר ליגת האלופות, כדי להימנע מהדחה נוספת כבר בשלב המוקדם הזה.

ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
עוד פעם יעופו כבר בשמינית? פ.ס.ז' וניימאר/רויטרס
קיליאן אמבפה שחקן פריס סן ז'רמן. GettyImages
טוכל: "קיליאן בישל שער, אבל זה היה משחק קשה עבורו". אמבפה/GettyImages

מאמן פ.ס.ז' תומאס טוכל הסביר את ההחלטה: "בשבועות האחרונים שיחקנו פני שניים משחקים מדורטמונד. סבלנו מפציעות של שחקני מפתח, שלא היו בקצב ובקשיחות של המפעל, כמו שראינו אצל ניימאר". לדברי טוכל, "ההחזקה שלנו בכדור לא הייתה יציבה מדי כדי להפוך את המשחק ללא פיזי. היה חסר לנו תזמון, איבדנו ביטחון".

עוד בוואלה!

הענק הנורבגי: גם הרשת משתגעת מההצגה של ארלינג הולאנד

לכתבה המלאה

על קיליאן אמבפה, שאומנם בישל את השער לפריס סן ז'רמן אבל לא היה במיטבו, אמר טוכל: "ידעתי שזה יהיה משחק קשה עבורו. הוא היה חייב להיות מאוד מאוד סבלני. אנחנו יודעים ששיתוף הפעולה הטכני בין לניימאר הוא טוב. לניי היה חסר קצת קצב. קיליאן בישל שער, אבל זה היה משחק קשה עבורו. זה משחק שהוא צריך לגדול ממנו ולהשתפר ממנו. אני בוטח בו. עכשיו הוא צריך להגיב בגומלין בפריס. אני סומך עליו ועל ניימאר, הם ימצאו את הקצב שלהם ביחד. נשחק טוב יותר בפארק דה פראנס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully