וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התיקון של קלינגר: ההצלחה של המאמן בהפועל תל אביב

18.2.2020 / 6:50

בעונה שעברה המאמן נפרד מבית"ר ירושלים אחרי הפסד 1:0 להפועל ת"א בטדי והידרדרות לפלייאוף התחתון. אמש הוא חגג ניצחון שקירב את הקבוצה לפלייאוף העליון. קלינגר ניתח ("אני חושב ש-37 נקודות יספיקו, אולי נצטרך 38"), ושיבח את דמארי: "הוסיף ניסיון ואיכות"

צילום וידאו: ברני ארדוב, עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: תגובות מהניצחון של הפועל תל אביב על בית"ר ירושלים

עיקרי הדברים

- ניר קלינגר עשה תיקון אחרי הפרידה מבית"ר ירושלים בעונה שעברה

- שחקנים בהפועל תל אביב הודו: "ידענו שנתגונן, אך לא תכננו ללכת כל כך אחורה"

- ניר קלינגר: "באנו להוציא נקודה, או שלוש נקודות"

seperator

בעונה שעברה, כמאמן בית"ר ירושלים, הפסד בטדי 1:0 על סף סיום הליגה הסדירה חרץ את גורלו של ניר קלינגר בקבוצה בדרך לפלייאוף התחתון. אתמול (שני) קלינגר עשה לעצמו איזשהו תיקון, ניצח עם הפועל תל אביב בטדי 0:1 והתקדם משמעותית לכיוון הפלייאוף העליון, משימה שהייתה נראית כמעט בלתי אפשרית ביום בו הגיע לאדומים. כעת הוא עדיין נשאר זהיר ויודע שיצטרך עוד 3 נקודות בכדי להבטיח סופית את השלמת המשימה.

בצוות המקצועי של האדומים לא התביישו לומר לפני המשחק שגם נקודה בטדי יכולה לעזור לקבוצה מאוד במאבק על הפלייאוף, וזו גם הייתה תכנית המשחק. לאחר ההצגה של בית"ר נגד מכבי חיפה והווייב של טדי, האדומים ידעו לקראת מה הם הולכים והתכוננו בהתאם. שחקנים בהפועל תל אביב אף הודו בסוף: "ידענו שנתגונן אבל לא תיכננו ללכת כל כך אחורה, הפיגור של בית"ר והדחיפה של הקהל שלה גרמו לזה שעשינו הכל כדי לשמור על היתרון".

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב חוגג. ברני ארדוב
ניצחון מתוק במיוחד מול הקבוצה שויתרה עליו. ניר קלינגר/ברני ארדוב

ניר קלינגר, שלא אהב את הביקורת על סגנון המשחק ההגנתי אמש, הסביר את תכנית המשחק שלו: "דברים היו ברורים לנו, גם הסקנו מסקנות מחיפה וגם התאמנו את עצמנו לבית"ר. ראינו אותם והתכוננו היטב, הייתה לחימה הירואית של כל השחקנים, אני גאה מאוד ושמח שידענו לעשות התאמות, עשרה משחקים לחצנו גבוה, את בית"ר קשה מאוד ללחוץ, זו קבוצה טכנית ברמה בלתי רגילה, באנו להוציא נקודה או שלוש ואני שמח שכל השלוש אצלנו".

המאמן הוסיף: "זה שסגרנו והתגוננו היה מתוכנן, באנו מראש במטרה לסגור את האמצע של בית"ר ולהעביר את הלחץ אליהם. אם היינו עושים את המעברים יותר טוב יכול להיות שהיינו עושים את זה קל יותר. אני לא רוצה לצאת במחולות. אמרתי גם לפני המשחק, שנצטרך להוכיח שמגיע לנו להיות בפלייאוף. אם נדע לקחת מספיק נקודות נהיה שם".

על עומר דמארי אמר המאמן: "אמרתי לאורך כל הדרך שכשהוא יראה באימונים שהוא טוב וראוי להיות בהרכב הוא ישחק. הוא היה מצוין, הוסיף איכות וניסיון. תענוג עבורינו".

לסיום העריך קלינגר מה יספיק לפלייאוף עליון בסיום הליגה הסדירה: "אנחנו רואים שהמשחקים הם לא צפויים, אני חושב ש-37 נקודות יספיקו להיות בפלייאוף או אולי 38 בקונסטלציה מסויימת ומי שתגענה לשם, שיהיה להן במזל. ההגרלה שלנו הייתה סופר קשה, ידענו שמחכה לנו פיניש מטורף שכולל את מכבי חיפה, קרית שמונה, בית"ר, דרבי וחדרה שהיא קבוצה חזקה".

אוראל דגני, עומרי אלטמן, עומר דמארי שחקני הפועל תל אביב חוגגים. ברני ארדוב
חגיגה אדומה. דגני, דמארי ואלטמן עם הקהל/ברני ארדוב

בהפועל תל אביב שמחו מאוד בסיום אך גם נזהרו: "יש לנו עוד ניצחון אחד לעשות כדי להשלים את המשימה", אמר קלינגר לאנשי המועדון בסיום. בהפועל תל אביב רצו להימנע מלהיות תלויים בנקודות בדרבי והגיעו למצב בו גם אם ינוצחו בשבוע הבא, הם יוכלו להשלים את המשימה נגד חדרה בבית במחזור הסיום של הליגה הסדירה.

גם בהנהלת המועדון לא הסתירו את שביעות הרצון מהניצחון, כאשר הם מדגישים כבר תקופה כי פלייאוף עליון יהיה שווה הכנסות של לפחות 2.5 מיליון ₪ שיעזרו מאוד למועדון. בסיום ליוו רכבים ואופנועים של המשטרה את אוטובוס השחקנים והסעות האוהדים אל מחוץ לירושלים. העיכוב לא הפריע לאף אחד, כולם היו סבלניים ומחוייכים, ניצחון בטדי זהו באמת הניצחון הכי גדול של הפועל תל אביב הנוכחית, שקרובה מאוד להשלמת משימה שעד לפני שלושה חודשים היה הזוי בכלל לדבר עליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully