וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "לפעמים הלחץ בטדי משפיע, לשחקנים חסרי ניסיון אין את הרוגע"

17.2.2020 / 22:28

מאמן בית"ר ירושלים היה מאוכזב מההפסד להפועל תל אביב: "הפנדל היה קצת בספק". חנן ממן: "אני הכי לא אוהב את ה-VAR בעולם". משה חוגג: "הפועל לא באו לשחק כדורגל"

צילום וידאו: ברני ארדוב, עריכת וידאו: ניר חן

בית"ר ירושלים הפסידה הערב (שני) 1:0 להפועל תל אביב במשחק שנעל את המחזור ה-25 בליגת העל, וכעת היא רחוקה שתי נקודות בלבד מהפעול באר שבע שדולקת בעקבותיה במאבק על המקום השלישי. הקבוצה של רוני לוי נכנעה לפנדל של עומרי אלטמן (9), לא הצליחה לפצח את ההגנה האדומה וגם 20 אלף איש בטדי לא עזרו להפוך את התוצאה המאכזבת ואת ההפסד השלישי בארבעת המשחקים האחרונים של הצהובים-שחורים.

"נכנסנו לא טוב למשחק, הפנדל היה קצת בספק ממה שראיתי ורדפנו כל המשחק אחרי הפועל תל אביב", הודה רוני לוי. "לא מצאנו פתרונות. אמנם שלטנו, אבל לא הגענו למספיק מצבים וזה הפסד כואב. דרשנו מהשחקנים לשחק יותר מהר ומהצדדים, אבל לא היינו מדויקים במסירה האחרונה. בחילופים ניסינו להכניס שחקנים התקפיים יותר שמסוגלים לאיים על השער, לצערי זה לא הספיק לנו. ביקשתי מהשחקנים להיות יותר רגועים. לפעמים בטדי, עם הקהל הנפלא שהיה היום, הלחץ משפיע ולשחקנים שהם קצת חסרי ניסיון אין את הרוגע".

מאמן בית"ר ירושלים הוסיף ואמר: "חנן ואלירן הם שחקנים חדשים, לפעמים התיאום דורש קצת זמן. אני מקווה שזה יהיה טוב יותר במשחקים הבאים. אין מישהו שהיה בולט לרעה או בולט לטובה. קבוצתית היינו פחות טובים היום. אנחנו יודעים שהרבה קבוצות יבואו לצופף מולנו, אבל צריך גם לדעת לא לספוג שער כזה קל בשלב מוקדם שגורם לנו לרדוף אחרי היריבה. חבל לי שאכזבנו את הקהל, מקווה שנשמח אותם במשחקים הבאים".

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי. ברני ארדוב
אכזבה גדולה. רוני לוי/ברני ארדוב

חנן ממן הוסיף: "היתה אווירה מדהימה וזכות גדולה להיות חלק מהתצוגה הזאת. מבאס שהפסדנו, לא הגיע לנו להפסיד, הפועל בקושי הגיעו למצב וחצי. שוב, VAR, שוואר, אני הכי לא אוהב את זה בעולם, אבל ממשיכים קדימה. צריך לשמור על המקום השלישי, יש גביע, צריך להיות אופטימיים. נשיג את הכרטיס לאירופה, אם אחרי שמפסידים להפועל תל אביב והקהל נשאר ומעודד כל המשחק זה לא דבר מובן מאליו. זה אומר ששיחקנו טוב. אנחנו עדיין מתחברים, אבל יש אווירה טובה ויש פה קבוצה טובה".

משה חוגג פנה לאוהדים המאוכזבים בפוסט בפייסבוק: "בשורה התחתונה מאוד מאכזב שלא מצאנו פתרון לפרוץ את הבונקר במשך 83 דקות ואנחנו יכולים לבוא בטענות רק לעצמנו", כתב הבעלים בסיום המשחק. "לא לשופט שהיה חלש, לא להפועל שלא באו לשחק כדורגל, רק לעצמנו". על אף זאת הביע חוגג אופטימיות והוסיף כי "יש קבוצה עם פוטנציאל טוב ואני מאמין בשחקנים האלו". את הפוסט חתם הבעלים בהתייחסות לאכזבה שנגרמה לאוהדי הקבוצה: "נקודת האור היחידה היום היא הקהל, וואו. כואב הלב שלא החזרנו על הדשא. מחכה למשחק הבא נגד הפועל ת"א".

עוד בוואלה!

ליגת העל: הפועל תל אביב התקרבה לפלייאוף העליון עם 0:1 על בית"ר ירושלים בטדי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully