וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: טוטנהאם ניצחה 2:3 את אסטון וילה, ארסנל הביסה 0:4

ביורן אנגלס שקבע 2:2, פישל בתוספת הזמן ואפשר לסון לכבוש שער שסידר לתרנגולים את המקום ה-5. התותחנים דרסו את ניוקאסל

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

המחזור ה-26 באנגליה נמשך היום (ראשון) עם שני משחקים. במשחק הראשון טוטנהאם גברה על אסטון וילה 2:3 משער של סון בדקה ה-94. לאחר מכן ארסנל הביסה 0:4 את ניוקאסל.

יונג מין סון טוטנהאם. רויטרס
איזה ווינר. יונג מין סון/רויטרס

אסטון וילה - טוטנהאם 3:2

העונש שקיבלה מנצ'סטר סיטי הכניס את טוטנהאם בגדול למאבק על ליגת האלופות, והיום היא עלתה למקום החמישי שמסדר כרטיס לליגה הנכספת והיא עשתה את זה בצורה הכי דרמטית שאפשר. יונג מין סון, מי אם לא הוא, ניצל טעות איומה של ביורן אנגלס וכבש את שער הניצחון בדקה ה-94. אנגלס היה זה שכבש את ה-2:2 בדקה ה-53, אבל פישל בגדול בתוספת הזמן. המארחים עלו ליתרון ראשון משער עצמי של טובי אלדרווירלד, שהחזיר עם השוויון בצד השני. סון היה זה שקבע 1:2 בריבאונד לפנדל שלו בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, וגם היה זה שחגג בסופו של דבר בסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
פייר אמריק אובמיאנג שחקן ארסנל. רויטרס
אובמיאנג חוגג עם חבריו/רויטרס

ארסנל - ניוקאסל 0:4

התותחנים עם ניצחון ליגה ראשון מאז 1 בינואר כשגם אז זה היה 0:2, רק שאז זה היה מול מנצ'סטר יונייטד. זה גם ניצחון הליגה הגדול ביותר של המארחת מאז ה-1:5 מול בורנמות' ב-27 בפברואר אשתקד. ארסנל פגשה את היריבה המועדפת עליה ורשמה עליה ניצחון מספר 14 ב-15 המפגשים האחרונים בין השתיים למרות מחצית ראשונה לא טובה ומספר הצלות של ברנד לנו. פייר אמריק אובמיאנג (מי אם לא הוא?) כבש את השער הראשון עבור הקבוצה של מיקל ארטטה בנגיחה יפה אחרי הגבהה של ניקולא פפה בדקה ה-54. שלוש דקות חלפו ופפה כבש בעצמו אחרי מהלך יפה של בקארי סאקה מצד שמאל וכדור רוחב שלו, 0:2. מסוט אוזיל, הוא ולא אחר, כבש את השער השלישי בדקה ה-90 עם דרדל'ה אחרי בישול של אלכסנדר לקאזט, שנכנס כמחליף בדקה ה-85. שער ראשון של הגרמני בליגה מאז אפריל. לקאזט כבש בעצמו את הרביעי בדקה ה-95 אחרי בישול נוסף של פפה וזה 0:4 והפעם הראשונה שארסנל כובשת רביעייה העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully